Biznes

Wróć

Marketing bez tajemnic – zbliża się kolejny Białostocki Czwartek Social Media

2018-02-13 08:09:43
Miłośnicy mediów, marketingu i wszystkiego, co związane z prowadzeniem czy promowaniem biznesu w sieci, znów się spotkają, by wymienić doświadczeniami oraz dowiedzieć nowych rzeczy.
pixabay.com
W czwartek (15.02) odbędzie się kolejne spotkanie osób zainteresowanych wszystkim, co związane z social media. Już po raz 45. PRwcy, specjaliści ds. marketingu, freelancerzy, startupowcy i wielu innych spotkają się, by wspólnie odkrywać internetowe tajemnice, które przełożą się np. na budowanie ich marki w sieci.

Na najbliższy spotkaniu głos zabierze m.in. Marta Grześ, która w rodzinnym biznesie Caroseria Autodetailing zajmuje się sprawami marketingowymi. W trakcie swojego występu wyjaśni, czy firma lokalna powinna kojarzyć się ze znanymi twarzami i dlaczego. Przez lata zdobywała też doświadczenie copywriterskie. Opowie też dlaczego żeby być fajnym w social mediach, trzeba być fajnym w ogóle.

Prelegentem podczas wydarzenia będzie też związany z marketingiem i mediami od 11 lat Łukasz Borak. Obecnie jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej Volvo Car Poland w Polsce. Zaprezentuje uczestnikom czwartkowego spotkania prezentację pt. fura, skóra i komóra w social mediach.

Głos zabierze także Kamil Rutkowski – copywriter w DrTusz oraz bloger. W trakcie imprezy poprowadzi debatę Jeździj lokalnie, działaj globalnie, dzięki której można będzie się dowiedzieć, jak stworzyć markę, która będzie rozpoznawalna w całej Polsce.

Spotkanie odbędzie się o godz. 20.00. Udział w nim jest bezpłatny.

Impreza pod patronatem BialystokOnline.

Więcej: 45. Białostocki Czwartek Social Media
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl