Kultura i Rozrywka

Wróć

Mamy lidera. Marketingowy sukces Opery i Filharmonii Podlaskiej

2016-06-14 10:38:19
Cztery miliony wyświetleń w ciągu ponad ośmiu lat istnienia - taki wynik dał Operze i Filharmonii Podlaskiej pozycję lidera w najnowszym raporcie dotyczącym video marketingu.
Grzegorz Chuczun
Kategoria Teatry, filharmonie i opery pojawia się w raporcie MUSE po raz pierwszy. Poszczególne placówki przeanalizowano w nim pod kątem całego okresu istnienia ich kanałów wideo oraz ostatniego okresu. W pierwszej z nich Opera i Filharmonia Podlaska okazała się zwycięzcą.

- W całym okresie istnienia kanałów niekwestionowanym liderem jest Opera i Filharmonia Podlaska. W ciągu ponad 8 lat istnienia zebrała 4 miliony wyświetleń. Kolejne miejsca zajęły kanały: operanarodowa i Teatr Muzyczny Capitol. Pierwsza dwójka najczęściej subskrybowanych kanałów to te same, które zdominowały kategorię wyświetleń od początku istnienia kanału. Prowadzi Opera i Filharmonia Podlaska z ponad 2 tysiącami subskrypcji, a na drugim miejscu znalazł się kanał operanarodowa. W przypadku całego okresu istnienia kanału Opera i Filharmonia Podlaska nie ma sobie równych. Jest jedynym kanałem, który przekroczył 10 tysięcy interakcji. Na kolejnej pozycji ze zdecydowanie gorszym wynikiem znalazła się operanarodowa - informuje Joanna Dolecka, rzecznik OiFP-ECS.

Z najnowszych danych z kolei wynika, że najlepszą pod kątem video marketingu jest Filharmonia Narodowa, która co miesiąc osiąga podobne wyniki wyświetleń. Kolejna pozycja z wynikiem niewiele niższym należy do Opery i Filharmonii Podlaskiej - Europejskiego Centrum Sztuki w Białymstoku. Na trzecim miejscu znalazł się kanał operanarodowa.
Anna Dycha
anna.d@bialystokonline.pl