Zdrowie

Wróć

Lepsza jakość i obsługa pacjenta w Białostockim Centrum Onkologii

2013-07-05 00:00:00
Krótszy czas obsługi, pełniejszy dostęp do informacji medycznej czy historii choroby - to tylko niektóre korzyści, jakie ma przynieść pacjentom realizacja projektu w ramach RPOWP.
onkologia.bialystok.pl
Na początku lipca Białostockie Centrum Onkologii podpisało umowę na wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Co ważne, inwestycja zakłada ułatwienia nie tylko dla pacjentów posiadających dostęp do Internetu. Dzięki infokioskom i możliwości korzystania z sieci bezprzewodowej w samym budynku, będzie można na miejscu np. przejrzeć swoje dane medyczne.

System e-szpital wpłynie na poprawę jakości usług oraz skrócenie czasu obsługi pacjenta. Ułatwi też pracę personelowi medycznemu. Szacuje się, że z usług online może skorzystać nawet 54 tys. osób.

Wartość projektu to 2,1 mln zł. Dofinansowanie z RPO wynosi 1,8 mln zł. Realizacja przedsięwzięcia ma się zakończyć w grudniu przyszłego roku.
Łukasz Wiśniewski
lukasz.w@bialystokonline.pl