Biznes

Wróć

Łaciate Protein+ z prestiżowym wyróżnieniem. Co stoi za sukcesem tego produktu?

2024-11-05 08:00:02
Wysokobiałkowe produkty Łaciate Protein+ zdobyły prestiżową nagrodę Złotej Innowacji w kategorii Odpowiedź na potrzeby konsumenta. Sprawdź dlaczego jogurty i kefiry podlaskiej SM Mlekpol stały się hitem na polskim rynku i co oferują współczesnym konsumentom.
Mat. prasowe
– Współcześni konsumenci poszukują wyrobów o prostym składzie, wysokiej jakości, a także o wartości dodanej. Łaciate Protein+ to odpowiedź na te potrzeby, oferując solidną porcję białka bez dodatku cukru, co sprawia, że produkty idealnie wpasowują się w oczekiwania rynku – podkreśla Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol, która odbierała nagrodę podczas gali Złotych Innowacji.

Łaciate Protein+ – lider w kategorii innowacyjnych produktów mlecznych

Linia Łaciate Protein+ zadebiutowała w polskich sklepach w marcu 2024 roku, oferując szeroką gamę wysokobiałkowych jogurtów pitnych oraz kefirów. Produkty SM Mlekpol szybko zyskały uznanie zarówno wśród klientów, jak i ekspertów branżowych, co zaowocowało przyznaniem Złotej Innowacji w kategorii Odpowiedź na potrzeby konsumenta. Wyróżnienie to przyznawane jest przez wydawcę magazynu Hurt & Detal i trafia do produktów, które w znaczący sposób wpływają na rynek. Zwycięstwo marki Łaciate Protein+ to dowód na wzrost popularności żywności funkcjonalnej, która stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania związane z wartościowym składem produktów.

Siła białka i prosty skład

Oferta Łaciatego Protein+ obecnie obejmuje trzy smaki jogurtów pitnych (naturalny, truskawkowy oraz mango) oraz kefir pitny naturalny. Produkty te wyróżniają się wysoką zawartością białka, które sięga nawet 29 gramów w jednym opakowaniu. Linia Łaciate Protein+ posiada prosty skład oraz nie zawiera dodatku cukru, dlatego też wpisuje się w obecne trendy żywieniowe, które koncentrują się na zdrowiu. Produkty SM Mlekpol powstają również z najwyższej jakości polskiego mleka.

Konkurs Złote Innowacje

Konkurs Złote Innowacje FMCG&Retail organizowany jest od 2019 roku, a jego celem jest wyróżnienie produktów spożywczych i usług, które wpływają na rozwój rynku FMCG. Produkty oceniane są pod kątem innowacyjności, jakości oraz funkcjonalności. W tym roku wyniki zostały zaprezentowane na uroczystej gali, która odbyła się 29 października w Teatrze Kamienica w Warszawie. Obecność Łaciatego Protein+ w gronie laureatów to potwierdzenie, że SM Mlekpol skutecznie odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, wprowadzając na rynek produkty o wysokiej jakości, które jednocześnie uatrakcyjniają codzienne posiłki.
Diana Rusiłowicz
24@bialystokonline.pl