Biznes

Wróć

Łaciate i Milko - jedne z najcenniejszych polskich marek

2009-12-10 00:00:00
Dwie marki produktów grajewskiej Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Łaciate i Milko znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek w rankingu opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita.
To szósta edycja rankingu Rzeczpospolitej. Znalazły się w nim 330 najcenniejsze polskie marki. Dziennik przygotował też szczegółowe zestawienia z podziałem na najczęściej wybierane marki, prestiż marki, postrzeganą jakość i świadomość marki.

Łaciate zajęło w rankingu 51 pozycję, Milko - 249. Według Rzeczpospolitej wartość marki Łaciate to 301,7 mln zł, a Milko - 30,9 mln. Na trzech pierwszych miejscach uplasowały się Orlen, PKO BP i PZU.

Pod marką Łaciate możemy kupić mleko, mleczko zagęszczone, śmietanki oraz masło. Produkty Milko to jogurty pitne, maślanki, kefir oraz mleko.
andy