Kto będzie reklamował nasze miasto
Urząd miejski rozstrzygnął przetarg na promocję Białegostoku w Polsce.
Jedna firma nie będzie koordynować reklamy. Zajmie się tym kilka warszawskich podmiotów, każdy w swojej działce. Zakupem powierzchni reklamowych w prasie, emisji reklam w radiu, telewizji i Internecie zajmie się Equinox, bilbordami znana Stroer Media, na zakup powierzchni reklamowej na nośnikach typu citylight, wybrano ofertę firmy Metropolis. Za wymienione działania miasto zapłaci łącznie ponad 1 mln 258 tys. Nie rozstrzygnięto natomiast najważniejszego konkursu - na przygotowanie całej kreacji kampanii, materiałów reklamowych oraz realizacji eventów.
Zewnętrzna kampania promocyjna Białegostoku odbędzie się w maju 2010 roku. Jej głównym zadaniem będzie przybliżenie atrakcji turystycznych Białegostoku oraz zaprezentowanie mieszkańcom Polski specyfiki i cech unikalnych miasta. Białystok będzie promowany w telewizji, radiu, prasie, Internecie i na bilbordach. Będą miały miejsce działania z zakresu marketingu bezpośredniego realizowane w: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Olsztynie, Lublinie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi oraz Szczecinie.
E.S.