Konkurs ma na celu wyłonienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów produktów turystycznych oraz ich promocję. Organizatorzy chcą także wspierać te inicjatywy regionalne i lokalne, których efektem jest tworzenie produktów turystycznych.
W tegorocznej edycji, by ułatwić zgłaszanie, powstała aplikacja internetowa (http://konkurs.pot.gov.pl). Ma ona przyspieszać również ocenę i dalsze przekazanie wniosków do etapu ogólnopolskiego. Główną nagrodą jest kampania promocyjna w kraju o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł.
Na promocję mogą liczyć też produkty wyróżnione certyfikatami Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i Wyróżnieniem Marszałka Województwa Podlaskiego. W planach jest przygotowanie i druk folderów, które rozprowadzane będą przez centra i punkty informacji turystycznej w regionie, na targach krajowych i zagranicznych oraz imprezach promocyjnych.
Szczegóły:
Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny