Konkurs – można pomóc chorym dzieciom i zdobyć atrakcyjne nagrody
Jedna z białostockich galerii handlowych organizuje dość nietypowy konkurs. Można w nim wspomóc dziecięcy szpital kliniczny oraz zdobyć atrakcyjne nagrody.
pixabay.com
Alfa Centrum wychodzi z inicjatywą wsparcia Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku w niecodzienny sposób i organizuje konkurs na autorski projekt damskiej torebki.
Laureata, czyli autora najciekawszego pomysłu, wyłonią ekspertki ze świata mody – m.in. Elwira Horosz (projektantka mody), Dorota Wróblewska (kolekcjonerka, producentka pokazów i widowisk artystycznych oraz autorka programów telewizyjnych) czy Rozalia Mancewicz (Miss Polonia 2010).
Torebka zostanie także wyprodukowana – oczywiście w limitowanej liczbie. To szansa dla młodych projektantów, designerów, grafików czy pasjonatów mody, którzy chcieliby spróbować swoich sił w roli projektanta.
Zainteresowani udziałem mogą przesyłać swoje projekty do 5 marca na adres: konkurs.alfacentrumbialystok@gmail.com. Regulamin dostępny jest na stronie galerii. Wyniki zostaną ogłoszone 15 marca o godz. 13.00 na terenie galerii. Zwycięzca otrzyma 1000 zł, przewidziane są również nagrody za 2. i 3. miejsce.
Główną ideą konkursu zatytułowanego Kobiecość jest nie tylko znalezienie wybitnego talentu, ale pomoc Uniwersyteckiemu Dziecięcemu Szpitalowi Klinicznemu im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Zwycięskie torebki będą wyprodukowane w 100 egzemplarzach i trafią do Fundacji Pomóż Im. Ci, którzy chcieliby je mieć, będą musieli wrzucić w zamian datek do puszki wolontariusza. Zebrane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na doposażenie placu zabaw, budowanego przy Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa Białymstoku.
- Zachęcamy do udziału w konkursie wszystkie osoby, które połknęły bakcyla mody, designu, wzornictwa, jak również te, które chciałyby choć na chwilę poczuć się jak projektant. Dlaczego konkurs na projekt damskiej torebki? Ponieważ od lat ten element damskiej garderoby jest kwintesencją kobiecości, a Alfa jest jak kobieta – komentuje Tomasz Dzienis, Specjalista ds. marketingu w Alfa Centrum Białystok.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl