Biznes

Wróć

Komunikacja cyfrowa to przyszłość. W czasie pandemii odgrywa główną rolę

2020-08-06 15:24:17
Zmiana codziennego życia, wywołana pandemią COVID-19 wpłynęła na wszystkie branże. Innowacyjne rozwiązania i przejście do cyfrowego świata ułatwiło wielu firmom funkcjonowanie. Jak wyglądają w praktyce wirtualne rozwiązania?
Pixabay
Cyfrowe społeczeństwo

Pandemia koronawirusa przyczyniła się do załatwiania wielu spraw przez internet.

Do tego wpłynęła na zwiększenie się liczby osób używających aplikacji bankowych. W porównaniu do roku ubiegłego, aż 74% ludzi częściej z nich korzysta.

Zakupy online to teraz codzienność. 72% więcej osób chętniej je robi, niż w roku 2019.

Przejście do świata wirtualnego przyczynia się do powstawania cyfrowego społeczeństwa. Platformy digitalowe, nowoczesne aplikacje, wideokonferencje – strefa online poprzez pandemię COVID-19 stała się kluczowym punktem. Są to dobre rozwiązania w pracy, dla rodzin, które nie mogą się spotkać, ale również dla wielu firm.

Mieszkanie naszym azylem

Praca z domu, przymusowy lockdown sprawił, że mieszkanie stało się azylem. Spędza się w nim dużo więcej czasu niż przed pandemią. Stały się one biurami, miejscem nauki, jak i rozrywki.

Duża część społeczeństwa przygotowuje własne mieszkania, do tego by w razie kolejnego lockdownu, można było lepiej spędzić w nim długi czas.

Potrzeby wspólnot

Utrudnienia w spotkaniach z zarządcami, brak możliwości zwołania zebrań – dla wielu wspólnot porozumiewanie się online wpłynęło na lepszą, ciągłą komunikację.

Zrezygnowanie ze spotkań, przyczyniło się również do wprowadzenia nowych modeli biznesowych. Wspólnoty mieszkaniowe weszły do świata wirtualnego, by dotrzeć do wszystkich zainteresowanych osób. Całodobowa infolinia obsługi mieszkańców, serwis online, a dla prezesów wspólnot – tablety z aplikacją: Strefa Klienta. Dzięki temu, mogą zarządzać nieruchomościami z każdego zakątka świata.
Malwina Witkowska
24@bialystokonline.pl