Celem programu jest pomoc rodzinom popegeerowskim z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz internetu.
Wsparcie skierowane jest do osób, które łącznie spełnią wszystkie następujące warunki udziału w projekcie. Przede wszystkim dziecko lub uczeń pełnoletni zamieszkuje gminę – miasto Białystok, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej. Uczeń lub dziecko musi być członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym PGR i zamieszkiwała w miejscowości objętej PPGR. Ostatnim warunkiem, który musi spełniać pełnoletni uczeń bądź dziecko to fakt, że nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia w ostatnim roku komputera stacjonarnego lub przenośnego zakupionego ze środków publicznych, środków organizacji pozarządowych, zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
W ramach projektu może zostać sfinansowany zakup sprzętu (komputer stacjonarny, laptop lub tablet) oraz dostęp do internetu.
Zainteresowane i uprawnione osoby muszą dokumenty złożyć od 22 do 28 października do godz. 15.30 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1. Są one dostępne
tutaj.