Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia zwiększa ograniczenia w bezpośrednich kontaktach w Salach Obsługi Klientów w Białymstoku oraz w delegaturach w Suwałkach, w Łomży i Siemiatyczach. Bezpośrednio obsługiwane będą tylko osoby z pilnymi zleceniami na wyroby medyczne (po wcześniejszym uzgodnieniu). Natomiast jeżeli ktoś chce przekazać dokumenty, może je zostawić w skrzynce podawczej. Poza tym do odwołania zawieszona zostaje realizacja usług potwierdzania profilu zaufanego (PZ).
Wszystko w związku z wprowadzeniem strefy czerwonej w całej Polsce i kolejnymi obostrzeniami.
- Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego - zachęca Beata Leszczyńska, rzecznik prasowy podlaskiego NFZ.
Telefoniczna Informacja Pacjenta - 800 190 590.
Białystok: tel. 85 745 95 00, e-mail: kancelaria@nfz-bialystok.pl
Suwałki: tel. 87 562 02 50, tel./fax 87 562 02 51, e-mail: suwalki@nfz-bialystok.pl
Łomża/fax 86 216 88 40, e-mail: e-mail: lomza@nfz-bialystok.pl
Siemiatycze 85 655 20 71, tel./fax 85 655 40 01, e-mail: siemiatycze@nfz-bialystok.pl.
Zobacz też:
Ograniczenia w NFZ. Obsługa online i telefoniczna