Kolejna podlaska firma szuka pracowników. Praca w różnych działach
Znany producent, z główną siedzibą w Białymstoku, prowadzi rekrutację. Ofert jest całkiem sporo.
pixabay.com
Grupa KAN zajmująca się produkcją rozwiązań i systemów instalacyjnych KAN-therm prowadzi obecnie rekrutację na kilka stanowisk.
Pracodawca stawia na rozwój
Poszukiwany jest m.in. specjalista ds. zakupów. Do obowiązków pracownika będzie należała realizacja planów zakupowych wynikających ze strategii handlowej, rozwój zakresu produktowego podległej kategorii, opieka nad istniejącym i rozbudowa portfela dostawców oraz analiza i raportowanie wskaźników zakupowych przydzielonego asortymentu. Na zatrudnienie mają szansę osoby z wyższym wykształceniem, dobrze znające j. angielski, mające doświadczenie we współpracy z krajowymi i zagranicznymi dostawcami i producentami oraz znające techniki negocjacyjne. Pracodawca oferuje atrakcyjne warunki, w tym pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz pakiet socjalny (m.in.: Karta Multi Sport, karty opieki zdrowotnej).
Coś dla branży IT
Poszukiwany jest również administrator systemów informatycznych do działu IT. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za zapewnienie sprawnego działania usług dostępnych dla użytkowników, nadzorowanie i przestrzeganie zasad oraz procedur informatycznych i telekomunikacyjnych oraz zarządzanie infrastrukturą IT. Idealny kandydat to ten mający wykształcenie informatyczne i przynajmniej 3-letnie doświadczenie w tej pracy. Powinien też znać się na administracji usług Windows, Active Directory, Exchange, o365. Wymogiem koniecznym jest także znajomość języka angielskiego. Dodatkowym atutem będzie umiejętność administracji oraz konfiguracji urządzeń sieciowych. Firma zapewnia pracownikowi m.in. podnoszenie kwalifikacji zawodowych i dużą samodzielność w działaniu.
Praca w marketingu
Na pracę może również liczyć specjalista ds. marketingu rynków wschodnich. Firma szuka osoby, które wesprze istniejący już zespół swoją wiedzą w zakresie budowania i promocji marki, koordynowania działań marketingowych na rynkach wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś). Pracownik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie materiałów marketingowych offline i online, zarządzanie i rozwijanie firmowej strony internetowej, przygotowywanie newsletterów czy zarządzanie mediami społecznościowymi. Jego zdaniem będzie także współpraca z agencjami reklamowymi i uczestnictwo w przygotowaniu oraz udział w konferencjach czy targach.
Na zatrudnienie ma szansę osoba, która biegle włada j. rosyjskim, ma doświadczenie w marketingu, łatwo się uczy i jest gotowa do sporadycznych wyjazdów służbowych.
Wszyscy zainteresowani powyższymi ofertami pracy mogą aplikować na stronie internetowej firmy KAN.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl