Kampania promocyjna województwa podlaskiego w finale Złotych Formatów [wideo]
2011-07-29 00:00:00
Ogólnopolska kampania promocyjna województwa podlaskiego przygotowana przez Urząd Marszałkowski znalazła się wśród najciekawszych pomysłów z całej Polski.
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
Nominacje przyznano w kategorii kampania reklamowa. Do tegorocznej edycji konkursu 67 samorządów, reprezentujących wszystkie województwa Polski, zgłosiło 157 projektów promocyjnych. Jury do finału zakwalifikowało 33 najlepsze projekty - 18 zgłoszonych przez miasta (Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław) i 15 nadesłanych przez województwa (łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie).
Oto film promujący Podlaskie w zewnętrznej kampanii:
Laureatów piątej edycji konkursu poznamy 21 września. Ogłoszeni zostaną podczas uroczystej Gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w Warszawie.
Konkurs Złote Formaty jest jednym z dwóch kluczowych elementów Festiwalu Promocji Miast i Regionów. To prestiżowy konkurs związany z dziedziną promocji miejsc, który stanowi jednocześnie przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów. Przeznaczony jest dla samorządów miejskich, tj. gmin lub miejscowości o statusie miasta zgodnie z przepisami prawa oraz urzędów marszałkowskich. Dotychczas do czterech edycji konkursu Złote Formaty ponad 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z
Polityka cookies
. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce