Biznes

Wróć

Kampania Łaciatego nagrodzona

2009-11-04 00:00:00
Brązową statuetkę Effie 2009 otrzymała kampania promująca mleko UHT Łaciate produkowane przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol.
Przygotował ją dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania Dobre łaciate była prowadzona od września do grudnia zeszłego roku. Reklamowe spoty trafiły do telewizji i internetu. Na potrzeby kampanii został również opracowany specjalny interaktywny serwis krowy łaciate live promowany przez portal o2.pl. Podstawowe cele kampanii, czyli wzrost sprzedaży mleka UHT i zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy zostały osiągnięte. Sprzedaż Łaciatego w okresie prowadzenia kampanii wzrosła o 8 procent, mimo że w tym samym czasie odnotowano spadek rynkowy tej kategorii produktów.

Konkurs Effie organizowany jest w Polsce od 10 lat. Nagradzane są w nim agencje reklamowe i domy mediowe, które osiągnęły najwyższą efektywność prowadzonych kampanii. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Źródło: Wrota Podlasia
andy