Eksperci są zgodni, że nie powinno się pytać: czy się reklamować, ale „jak się reklamować”. Odpłatne kampanie są potrzebne, szczególnie jeśli w ogóle chcemy być jakkolwiek konkurencyjni na rynku. I temu zagadnieniu będzie poświęcona wiosenna odsłona Centroom Przedsiębiorczości. Podczas najnowszych warsztatów pt. Meta Ads dla E-commerce od podstaw można będzie się dowiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać narzędzia reklamowe na platformie Meta (Facebook) w sektorze e-commerce.
Szkolenie będzie tak rozbudowane, że aby wyjaśniać wszystkie zagadnienia, trzeba zorganizować dwa spotkania: 3 i 19 marca 2024 roku. „Spotkania będą miały charakter teoretyczny na przykładach. Uczestnicy zdobędą konkretną wiedzę i umiejętności do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Celem drugiego warsztatu będzie pogłębienie tematów omówionych na pierwszym spotkaniu, umożliwiając uczestnikom bardziej zaawansowane podejście do Meta Ads w kontekście e-commerce” - zachęcają organizatorzy.
Podczas warsztatów będą realizowane takie tematy jak: Meta Pixel - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać, Czym są grupy niestandardowych odbiorców”, Jak zbudować strukturę wielu kampanii, które siebie napędzają, Feed produktowy - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać oraz Remarketing - czym jest, jak go stworzyć, jak wykorzystać.
Wydarzenie poprowadzi Wojciech Biendzio - właściciel agencji social mediowej Bien Agencja, związany z marketingiem internetowym od ponad 13 lat. Współtworzy strategie obecności firm w mediach społecznościowych oraz projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe. Jest też wykładowcą MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku oraz trenerem i autorem artykułów topowego czasopisma dla marketerów w Polsce Marketer+.
Warsztaty są skierowane do właścicieli sklepów internetowych, marketingowców zainteresowanych optymalizacją procesu zakupowego oraz osób zajmujących się marketingiem internetowym.
Chętni mogą zapisywać tutaj:
Białostocki Park Naukowo Technologiczny
Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zapisać się już teraz. Koszt udziału wynosi 118 złotych brutto za dwa warsztaty.
Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu
Zobacz też:
Warsztaty w Centroom: Jak się reklamować, to z głową”