To już ostatnie warsztaty przed wakacjami
We wtorek (25.06) odbędzie się ostatnie przed wakacjami spotkanie z cyklu Centroom Przedsiębiorczości, organizowane w Centroom przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny. Warto się zgłaszać, bo poruszane zagadnienia będą bardzo cenne, szczególnie dla osób prowadzących (lub chcących założyć) swój własny biznes.
Wiele firm upada, bowiem nie jest w stanie dotrzeć do klienta bądź traci go zbyt łatwo. W związku z tym na najbliższych warsztatach Centroom poruszone zostanie zagadnienie Klient idealny - jak do niego dotrzeć i sprawić, że zostanie z Tobą na dłużej?.
Uczestnicy spotkania odpowiedzą sobie na pytania, jakich klientów potrzebują, aby ich biznes się utrzymał na rynku i świetnie prosperował. Prowadząca – Jolanta Ambrożewicz- doradca biznesowy, szkoleniowiec, kreatorka marketingu interakcyjnego - opowie, w jaki sposób należy przykuć uwagę potencjalnego klienta i co zrobić, by zrozumiał, że potrzebuje twojego produktu/usługi oraz zachęcił do jego kupna także znajomych.
- Podczas warsztatów w Centroom określisz profil swojego idealnego Klienta. Zdiagnozujesz jego największe problemy i obszary, w których możesz dostarczyć mu rozwiązania. Odkryjesz możliwości stojące za Twoją usługą czy produktem. Dowiesz się, gdzie przebywa Twój Klient, zarówno w świecie online, jak i offline. Dzięki temu przygotujesz się do odpowiedniej komunikacji i działań promocyjnych. Sprawisz, że Wasze kontakty będą częstsze, dzięki czemu wzrośnie skuteczność sprzedaży – zachęcają organizatorzy.
Każdy dowie się, jak przygotować profil klienta
Każdy uczestnik warsztatów nauczy się też przygotować profil swojego klienta, dzięki czemu zyska jasność w sferze komunikacji wizualnej. Dowie się, jak prowadzić social media, o czym pisać, co pokazywać, by zachęcić swojego odbiorcę i sprawić, by klienci byli zadowoleni i chcieli nas polecać innym.
Prowadząca Jolanta Amrbożewicz jest nie tylko doradcą biznesowym i szkoleniowcem, ale i autorką Dziennika Networkingowego. Tworzy też kursy, warsztaty oraz szkolenia związane z komunikacją interpersonalną. Do tego wspiera i edukuje przedsiębiorców oraz ich pracowników w zakresie działań promujących produkty oraz usługi. Jest przekonana, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.
Portal BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.
Szczegóły:
Klient idealny - poznaj go, zdobądź i utrzymaj na dłużej. Warsztaty w Centroom