Białostockie Czwartki Social Media cieszą się niesłabnącą popularnością. Zbliża się kolejne wydarzenie dla miłośników nowych mediów. Uczestnicy mogą dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy i przy tym świetnie się bawić.
Podczas najbliższego wydarzenia wystąpi Tomasz Matuszewski (założyciel Follow Agency), który od kilku lat prowadzi różne wykłady i szkolenia. Temat, który przygotował brzmi: Jak być najgłupszym gościem w wiosce?. Jak to się ma do social media? Odpowiedź pojawi się dopiero na spotkaniu.
Prelegentką będzie też Joanna Niemyjska, która pierwsze kroki, jeśli chodzi o promocję, stawiała w Departamencie Współpracy z Zagranicą i Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Przez ostatnie lata zajmuje się promowaniem projektu Zielona Linia. Wygłosi referat pt. Lans czy balans, czyli jak robić video w instytucji publicznej.
Głos zabierze także ekspert w zakresie zintegrowanej komunikacji reklamowej - Dawid Kaźmierczak. Prowadził kampanie wielu znanych marek, takich jak IKEA, Saturn, Decathlon czy Coca - Cola. Podczas spotkania chętnie podzieli się swoją wiedzą, doświadczeniami i przemyśleniami.
Udział w spotkaniu jest darmowy.
BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.
Więcej:
42. Białostocki Czwartek Social Media