STS, czyli główny sponsor Dumy Podlasia, wraz z klubem uruchomił specjalne głosowanie, w którym to kibice wybiorą projekt graficzny wystroju sali treningowej Akademii Jagiellonii Białystok. Fani żółto-czerwonego zespołu dokonają selekcji spośród trzech prac.
- STS po raz kolejny wraz z Jagiellonią Białystok pokazuje, że współpraca sponsorska to dużo więcej niż ekspozycja logotypu firmy na trykotach piłkarzy. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest praca u podstaw i jak istotny dla przyszłości klubu jest rozwój graczy. Właśnie dlatego chcemy ich każdego dnia dopingować do ciężkich i sumiennych treningów. W związku z tym zorganizowaliśmy głosowanie, w którym kibice zadecydują o projekcie graficznym sali treningowej Akademii Żółto-Czerwonych - mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Głosowanie odbywa się
drogą internetową. Potrwa ono od 29 maja do 3 czerwca do północy. Fundusze na powstanie zwycięskiego projektu zostaną przekazane przez STS.
- To nasza kolejna, wspólna aktywizacja kibiców. Poprzednim razem wybieraliśmy projekt klubowego autokaru, którym podróżuje pierwszy zespół. O tym, że takie aktywności są potrzebne, najlepiej świadczy fakt, iż wspólna akcja przy wyborze wzoru autokaru zyskała uznanie w oczach kapituły przyznającej nagrody Ekstraklasy w kategorii inicjatywy sponsorskiej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że nasza współpraca z firmą STS wykracza daleko poza standardowe działania pomiędzy sponsorem głównym a klubem - dodaje Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok.