Firma bukmacherska STS, która jest głównym sponsorem Jagiellonii Białystok, przygotowała niespodziankę dla kibiców. Będą mogli oni zdecydować o wyglądzie nowego autokaru Jagi. Przygotowano 4 propozycję, na które można głosować na stronie
firmy. Plebiscyt wystartował 24 stycznia, a skończy się 28 stycznia o północy. Zwycięski projekt zostanie ogłoszony 29 stycznia o godz. 10.00.
- Stale organizujemy akcje, które angażują kibiców. Staramy się również wspierać kluby w ich bieżących projektach. W związku z tym zorganizowaliśmy głosowanie, w którym kibice zadecydują o szacie graficznej autokaru Żółto-Czerwonych – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Wszystko oczywiście zostało zorganizowane w porozumieniu z białostockim klubem, którego władze także się cieszą, że kibice będą mogli zaangażować się w kolejny element funkcjonowania Jagiellonii.
- Po raz kolejny dajemy kibicom Jagiellonii Białystok możliwość wzięcia udziału w głosowaniu na najciekawszy według nich projekt graficzny autokaru, którym będą podróżować nasi zawodnicy na ligowym szlaku - mówi Agnieszka Klim, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok. - Mamy nadzieję, że wyłoniony w głosowaniu projekt przypadnie większości do gustu i znów będziemy mogli poszczycić się jednym z piękniejszych autokarów w Ekstraklasie .