Akcję organizuje Studenckie Koło Menedżerów działające przy Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Dni Marketingu powstały z myślą o osobach, które w przyszłości chcą budować swoja markę, a także są otwarte na zdobywanie wiedzy. Warsztaty i szkolenia mają za zadanie pobudzić kreatywność słuchaczy.
Dni Marketingu odbędą się w terminie 18-22 kwietnia. W tym roku organizatorzy zaprosili specjalistów z różnych dziedzin marketingu. Zaprezentują się m.in. Kamila Kiersznowska, która opowie, jak przez media społecznościowe trafić do klienta; Judyta Kokoszkiewicz i Katarzyna Perek przedstawią informacje odnośnie narzędzi promocji własnej marki, a Lechosław Chalecki zaprezentuje, jak szybko i efektownie wygłosić Elevator Pitch. O projektowaniu materiałów reklamowych opowie zaś Michał Konarzewski, natomiast agencja reklamowa SilverFox.pl przedstawi nietypowe kampanie reklamowe.
Organizatorzy nie ograniczali się do rodzimego podwórka, ale zapraszali również prelegentów z dalszych części Polski. Do Białegostoku zawita dr Jacek Pogorzelski - były wykładowca Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty, a także jedna z popularnych youtuberek - iHanio.tv
Tegoroczne szkolenia będą dotyczyły najnowszych trendów w marketingu, sposobów na promocję firmy oraz możliwości dotarcia do klientów. Tydzień marketingu to również wyjątkowa okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i znajomości, przy dobrej zabawie i w sprzyjającej, luźnej atmosferze. W programie przewidziane są nagrody dla uczestników ufundowane przez partnerów wydarzenia.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dni Marketingu odbędą się na Wydziale Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku. Więcej informacji:
Dni Marketingu.
Patronat Medialny: Portal Miejski Białystokonline