Biznes

Wróć

Innowacyjne narzędzie z Białegostoku, służące do promocji polskich firm

2015-06-29 00:00:00
We wtorek (30.06) odbędzie się oficjalna prezentacja Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej. Jest to pierwsza na świecie tak zaawansowana technologicznie platforma internetowa, która ma na celu promowanie Polski za granicą.
pixabay.com
Pomysłodawcą projektu jest białostocka firma ITRO Sp. z o.o. Platforma jest innowacyjnym narzędziem, służącym do promocji polskich firm, inwestycji oraz atrakcji turystycznych za granicą. Stanowi połączenie baz danych z aplikacją, pozwala na organizację wirtualnych imprez targowych, umożliwiających interakcję między uczestnikami w czasie rzeczywistym.

- Nasz projekt obejmuje trzy kategorie: biznes skierowany do firm oferujących swoje produkty i usługi na rynkach zagranicznych, inwestycje skierowane do samorządów promujących swoje tereny i projekty inwestycyjne i turystyka - skierowana do firm z branży turystycznej i samorządów prezentujących swoją ofertę turystyczną - informują pomysłodawcy platformy.

Jest to pierwszy na świecie projekt tego typu, który zapewnia dostęp do precyzyjnych informacji i możliwość nawiązania kontaktu oraz jest aktywny przez całą dobę.

Premiera Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej będzie połączona z dyskusją na temat tego, który rozwój gospodarki jest najlepszy – Korei, USA czy Chin? W spotkaniu udział wezmą przedstawiciele wiodących polskich firm eksportowych oraz instytucji państwowych, odpowiedzialnych za promocję naszego kraju za granicą.
Justyna Kozicka
justyna.k@bialystokonline.pl