Gang Świeżaków atakuje. Ma teraz konkurecję - Lidlaki
Biedronka i Lidlem od dawna ze sobą konkurują i podbierają pomysły, aby przyciągnąć klientów do swoich sklepów. Teraz w jednym i drugim znajdziemy łudząco podobne maskotki - Świeżaki i Lidlaki.
Biedronka
Od poniedziałku (28.08) w sklepach Biedronka i Lidl pojawiły się maskotki przypominające owoce i warzywa. Świeżaki, które niedawno można było zdobyć w pierwszym z dyskontów, cieszyły się ogromną popularnością. Teraz z podobną akcją wyszła też konkurencja.
W Biedronce na dzieci czekają: Groszek Grześ, Rzodkiewka Żaneta, Borówka Basia, Kalafior Krzyś oraz juniorzy: Jabłuszko Antoś, Czosneczek Czesio, Truskaweczka Tosia, Marcheweczka Marysia, Bakłażanek Błażejek i Brokułek Bartuś. Aby zdobyć maskotkę za darmo, trzeba uzbierać 60 punktów - naklejek. Są one przyznawane za każde 40 zł wydane w sklepie. Dodatkowe punkty można zdobyć używając karty Moja Biedronka i kupując owoce oraz warzywa. Jeśli uzbiera się połowę naklejek, to można kupić świeżaka za 19,99 zł. Jak informuje sklep - cena regularna gadżetu wynosi 49,99 zł.
Lidlaki, mimo że tak podobne do Świeżaków, zdobywa się w zupełnie inny sposób. Nie ma tu zbierania żadnych punktów czy naklejek. Maskotkę można kupić, tak jak każdy produkt znajdujący się w sklepie. Cena jest atrakcyjna - tylko 9,99 zł za sztukę. Sklep, promując swoją akcję, skupia się na tym, by zachęcić najmłodszych do jedzenia warzyw. Podkreśla także, że pluszaki są całkowicie bezpieczne i mogą się nimi bawić nawet niemowlęta. W Lidlu można znaleźć zabawki w kształcie: pachnącego jabłka, chrupiącej marchewki, dojrzałego pomidora, smakowitego brokuła, słodkiego banana i soczystej śliwki.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl