Świeżaki przeszły już do historii, a w internecie mnóstwo historii dotyczących sporów i walk o ulubione maskotki dzieci. Urocze, pluszowe owoce i warzywa okazały się prawdziwym hitem w sieci Biedronka, więc pomysł wykorzystał także Lidl (zobacz:
Gang Świeżaków atakuje. Ma teraz konkrecję – Lidlaki).
Już 27 sierpnia rusza nowa akcja Biedronki - Gang Słodziaków, w skład którego wchodzi: lis Lucek, jeż Jerzyk, sowa Zosia, bóbr Borys, ryś Rysio i zając Zuzia. Ich historia została opisana w książce Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”.
- Jesteśmy pewni, że Gang Słodziaków podbije serca naszych klientów. Wzorem poprzednich akcji, zadbaliśmy również o walor edukacyjny – tym razem stawiamy na rozbudzanie wyobraźni oraz codzienne, rodzinne czytanie. Mamy nadzieję, że Słodziaki okażą się prawdziwą inspiracją w niejednym domu – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.
By zdobyć Słodziaki trzeba zbierać naklejki, które są wydawane podczas zakupu do 18 listopada - łącznie musi ich być 60 sztuk. Zebranie 30 naklejek umożliwi zaś kupno maskotki za 19,99 zł.
Naklejki będą przydzielane za używanie karty lojalnościowej, zakup warzyw i owoców oraz wybór produktów specjalnych, które będą oznaczone.
Sieć stworzyła też darmową aplikacje mobilną, dzięki której dzieciaki będą mogły skorzystać z gier edukacyjnych, zrobić sobie selfie z Gangiem Słodziaków oraz poznać ich ulubione piosenki.