Elegancja, prestiż i wygoda
Wnętrze nowego Volkswagena Passata to najwyższy komfort. Delikatna skóra (dotyczy testowanego modelu), estetyka wykonania i innowacje technologiczne idealnie ze sobą współgrają. Ozdobna listwa biegnąca wszerz kokpitu, w której mieszczą się kratki nawiewu oraz klasyczny zegarek, nadaje elegancji i jednocześnie wprowadza w świat nieszablonowych rozwiązań niemieckich konstruktorów.
Wbudowana na środku nawigacja z systemem Car Net to centrum multimedialne, które uprzyjemni podróż i równolegle wesprze w bezproblemowym dotarciu do celu. Urządzenie jest bardzo intuicyjne. Dzięki technologii Mirror Link, możemy podłączyć swój smartfon lub tablet, a system pozwoli dowolnie sterować urządzeniem, np. odtwarzać ulubioną muzykę/filmy. Korzystając z połączenia on-line (Car Net), nowy Volkswagen Passat w czytelny sposób wskaże najszybszą bądź najkrótszą drogę do celu. Pomoże też kierowcy znaleźć wolne miejsce na parkingu, pokaże pogodę na całą zaplanowaną trasę czy wytyczy drogę, korzystając z map GoogleEarth. Nawigacja jest także wyposażona w mapy Europy Wschodniej.
Nowy Passat jest wyposażony w fotele ErgoComfort z 14–stopniową regulacją i funkcją masażu. Idealnie dopasowują się one do ciała kierowcy, jednocześnie zapewniając komfort i właściwą dla kręgosłupa pozycję. Auto ma też więcej przestrzeni dla pasażerów i miejsca na bagaż. Kufer mieści aż 586 litrów pojemności. Jeżeli mamy do przewiezienia przedmioty nietypowych rozmiarów, w błyskawiczny sposób można powiększyć bagażnik do 1152 litrów. Służą do tego specjalne rączki, które są zamontowane wewnątrz bagażnika. Dzięki nim asymetryczna kanapa szybko się rozkłada.
Technika i wygoda
Zamiast tradycyjnych zegarów, w Passacie ósmej generacji spotykamy się z całkiem nowym rozwiązaniem w tej klasie pojazdu. Wirtualne wskaźniki, czyli Active Info Display, możemy dostosowywać do własnych potrzeb, a nawet pomiędzy nimi włączyć nawigację czytelnej rozdzielczości. Nowy Passat, dzięki zaawansowanym systemom wspomagającym, zapewnia bezpieczeństwo podróżujących: auto posiada system Line Assist, który wspomaga utrzymanie Passata w pasie ruchu. System wspomagający jazdę w ruchu miejskim zapewnia półautomatyczne poruszanie się za jadącym z przodu pojazdem. Kierowca nie musi już sam przyśpieszać i hamować, co pozwala uniknąć typowych w korkach kolizji, związanych z naprzemiennym poruszaniem się i hamowaniem.
Niskie spalanie i pełna gama silników
Białostocki dealer Volkswagena Sieńko i Syn użyczył nam do testów Passata napędzanego silnikiem diesla o pojemności 2.0 TDI z 6-stopniową skrzynią biegów DSG. Auto zrobiło na nas bardzo dobre wrażenie. Samochód prowadziło się przyjemnie, a automatyczna skrzynia biegów DSG dostarczała pozytywnych emocji. Ogromnym zaskoczeniem przy pierwszym uruchomieniu samochodu było wyciszenie auta. Mimo że jeździliśmy autem z silnikiem diesla, w środku nie było słychać jego pracy. Silnik jest elastyczny, a wyprzedzanie nie stanowi problemu. Po przejechaniu kilku kilometrów, wskazania licznika spalania informowały, że auto jest oszczędne. Spalanie na trasie wyniosło 3 l/100 km, w mieście 6 l/100 km, a w cyklu mieszanym 4,5 l/100km.
Z benzynowych silników, jakie oferuje producent, są do wyboru: 1.4 TSI (125 KM, 150 KM), 1.8 TSI (180 KM) lub 2.0 TSI (220 KM). Te silniki wyposażone są w 6-stopniową skrzynię biegów lub 7-stopniową DSG. Jeżeli chodzi o silniki diesla: 1.6 TDI (120 KM), 2.0 TDI (150 KM, 190KM, 240 KM) z manualną przekładnią bądź DSG.
Nowy Passat – rozwiązanie przyjemne dla kierowcy
Volkswagen w Passacie ósmej generacji komfortem, wykończeniem i innowacjami nie ustępuje autom klasy Premium. Klient, decydując się na zakup, może
skonfigurować samochód według własnych potrzeb - wybierając podstawową wersję wyposażenia istnieje możliwość doboru dowolnej liczby dodatków.
W nowej ofercie finansowej możesz wyjechać z Salonu
Nowym Passatem, lub
dowolnym modelem samochodu już za 1% jego wartości . Szczegółowe informacje dostępne są u Dealera Sieńko i Syn.
[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]