Aktualności

Wróć

Eksperci: Białystok jedną z najsilniejszych marek polskich miast

2011-04-04 00:00:00
W najnowszym wydaniu Gazety Samorządu i Administracji wśród najsilniejszych marek polskich miast, w towarzystwie Warszawy, Gdańska, Gdyni, Wrocławia i Katowic pojawił się Białystok. To opinia specjalistów od tzw. marketingu miejsca.
Wojciech Zalewski
Urząd Miejski ocenia, że dobra opinia ekspertów z branży marketingu miejsc to dowód skuteczności podejmowanych działań promocyjnych w ostatnich latach, a budowanie jego silnej marki jest realizowane konsekwentnie i przynosi zamierzone efekty.

Silna marka miejsca i długofalowa wizja rozwoju przy­ciąga turystów i inwestorów, studentów w przypadku ośrodków akademickich i nowych mieszkańców - tłumaczy Aneta Bassa z Brief for Poland zajmującym się marketingiem miejsc.

W budowaniu marki miasta bardzo ważna jest komunikacja z mieszkańcami. To właśnie oni, rdzenni lub czasowi, są najlepszymi am­basadorami miejsca. Jeżeli są z niego dumni, zado­woleni z jakości życia i perspektyw rozwoju osobiste­go i zawodowego, przyciągają wówczas jak magnes.
E.S.