Biznes

Wróć

Ekomersy dla białostockich firm. To ważne wyróżnienie

2017-12-01 11:03:33
Konkurs Ekomersy jest organizowany od 2012 r. Pozwala wyróżnić najlepsze firmy, usługi czy produkty związane z branżą e-commerce. Wśród tegorocznych nagrodzonych są przedsiębiorstwa z Białegostoku.
Materiały prasowe
Konkurs Ekomersy jest nieoficjalnie nazywany Marketingowym Oskarem. Jest to najważniejsza nagroda dla branży e-commerce w Polsce. W ten sposób wyróżnia się najlepsze firmy, produkty i usługi wspierające sprzedaż w sieci.

W tym roku przyjęto rekordową liczbę zgłoszeń – aż 250. Wszyscy zmierzyli się w 18 kategoriach. Konkurs budził też duże zainteresowanie wśród internautów, którzy łącznie oddali na uczestników tego starcia aż 23 tys. głosów.

Wśród wyróżnionych znalazły się białostockie marki. Pierwsze miejsce w kategorii Strategia budowania lojalności klientów zajął DrTusz, tuż za nim znalazł się Bdsklep. Firma zajmująca się produkcją oraz sprzedażą tuszów i tonerów do drukarek zajęła także trzecie miejsce w Konsekwencji w budowaniu marki i wizerunku – duży sklep.

- Jest nam niezwykle miło z faktu, iż zarówno internauci, jak i jurorzy, zdecydowali się nas nagrodzić – mówi nie kryjąc wzruszenia Grzegorz Drągowski, jeden z założycieli DrTusz. - Od wielu lat konsekwentnie rozwijamy naszą firmę, stawiając na pierwszym miejscu zadowolenie klientów. Statuetka Ekomers jest dla nas ważną nagrodą i motywuje cały zespół DrTusza. - dodaje.

W ubiegłym roku DrTusz zajął podwójne trzecie miejsce w kategoriach Najbardziej ludzka strategia w Social Mediach oraz Najlepsza strategia utrzymania klientów.

Sukces w Ekomersach odniosła też agencja Sempai. Już drugi rok z rzędu otrzymała tytuł Najlepszej agencji wspierającej generowanie sprzedaży.

- To dla nas bardzo cenne wyróżnienie, które oznacza, że poziom naszych usług nie spada - cieszą się pracownicy Sempai.

Tytuł Osobowości Roku 2017 także przypadł białostoczaninowi. Zdobył go Piotr Kiełcz - Sales Manager w Krajowej Izbie Rozliczeniowej, współtwórca znanego wydarzenia EastBiz.

W kategorii Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych – duży sklep drugie miejsce zdobyła TaniaKsiążka.pl
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl