W końcu, po trzyletniej przerwie, Białostocki Park Naukowo-Technologiczny reaktywuje największą i najbardziej rozpoznawalną konferencję poświęconą zagadnieniu e-marketingu w północno-wschodniej Polsce, czyli EastMedia. Zbliżająca się – piąta edycja wydarzenia zaplanowana jest na 21 października.
Konferencja EastMedia odbywała się cyklicznie w latach 2015-2018. Podczas spotkań uczestniczy mogli zdobywać nową wiedzę. Prowadzący, znani praktycy branżowi z całego kraju chętnie dzielili się swoją wiedzą, doświadczeniem, spostrzeżeniami oraz radami. Udział w spotkaniu był też doskonałą okazją, by nabyć wiele cennych, biznesowych kontaktów. Dotychczas, we wszystkich zorganizowanych edycjach, udział wzięło 700 osób, a 7 prelegentów, ekspertów ze swoich dziedzin, mówiło m.in. o real marketingu, social mediach, analityce, budowaniu marki, kampaniach reklamowych czy też video marketingu.
Podobnie będzie podczas nadchodzącej edycji wydarzenia.
Kto zabierze głos?
Kto zagości podczas najbliższego wydarzenia? W tym roku na konferencji zaprezentują się cenieni marketerzy, szkoleniowcy, pionierzy w swojej dziedzinie, którzy poruszą wiele istotnych kwestii dotyczących e-marketingu. Wyjaśnią m.in. jakich narzędzi używać, jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami. Swoimi doświadczeniami i historiami sukcesu podzielą się: Kacper Zdunek (ClickInStory), Dagmara Pakulska-Porembińska, Marcelina Lipska (F1Brand), Kacper Duras (Media Scope Group OÜ), Wojciech Biendzio (Bien Agencja), Adam Duda (Automation House), Justyna Brzezińska (Glosel: TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), Grzegorz Powichrowski (CPTI) oraz Michał Gąsowski (Gansa.pl). Całość poprowadzi Jan Jankowski.
Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorców, przedstawicieli startupów, którzy na chwilę obecną muszą zlecać usługi marketingu internetowego na zewnątrz, a zależy im, by pogłębić swoją wiedzę na temat wymagań i efektów takich działań. Spotkanie jest też skierowane do osób zawodowo zajmujących się marketingiem internetowym oraz wszystkich, którzy chcą nauczyć się czegoś nowego.
EastMedia odbędzie się w ramach projektu Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talent. Inicjatywa ta skupia się na rozwijaniu pomysłów biznesowych w formie startupów. Przedsiębiorcy tworzą i rozwijają pomysł oraz model biznesowy, korzystając przy tym z licznych bezpłatnych usług (podstawowych i specjalistycznych), zmierzających do opracowania produktu (MVP). Warto podkreślić, że aktualnie trwa nabór do ostatniego cyklu inkubacji. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Udział w konferencji EastMedia jest bezpłatny, konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja tutaj:
EastMedia konferencja e-marketingowa
Liczba miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu.