Marketing, a marketing internetowy w szczególności, stale się zmienia, dostosowuje do nowych narzędzi i możliwości, stara się dotrzeć do klientów w skuteczny sposób. Jest to sztuka, która wymaga ciągłego doskonalenia, bycia na bieżąco i śledzenia aktualnych trendów. I nie dotyczy to wyłącznie profesjonalistów z branży, ale w równej mierze również przedsiębiorców, którzy powinni mieć świadomość, jak współpracować z agencjami marketingowymi, czego wymagać, ale też jaki powinni wnieść wkład własny. Jest to szczególnie ważne w przypadku startupów i młodych przedsiębiorców zamierzających rozpocząć szersze działania marketingowe.
Dokładnie te kwestie są poruszane podczas konferencji e-marketingowej EeastMedia, która odbywa się cyklicznie w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym od 2015 roku.
Konferencja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, przedstawicieli startupów, którzy zlecają usługi marketingu internetowego na zewnątrz i chcieliby zyskać pogłębioną wiedzę na ten temat — z jakich narzędzi można skorzystać, jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami. Kolejną grupą docelową są oczywiście osoby zawodowo zajmujące się marketingiem internetowym, przedstawiciele branży z regionu, osoby zainteresowane tą tematyką.
AGENDA eastmedia:
- 9:30 ROZPOCZĘCIE
- 9:00 REJESTRACJA
- 9:40 Paulina Mikuła | Jak pisać, by inni chcieli czytać, czyli kilka słów o współczesnej polszczyźnie
- 10:05 Cezary Chwicewski | Jak dbać o ciągłe odświeżanie przekazu marketingowego
produktu, który jest już znany od lat. Co robić i jak to robić?
Na podstawie case study dyrektora kreatywnego Electrum Up To Date Festival
- 10:30 Zonia i Pioter Jurkowscy / Gdzie Bądź | Jak współpracować z twórcą cyfrowym
- 10:55 Mariusz Kapusta | Zarządzanie projektami marketingowymi – jak pogodzić zmienność, kreatywność i agresywne deadline'y bez wpadania w chaos
- 11:20-12:00 PRZERWA
- 12:00-13:30 I SESJA WARSZTATOWA
Paulina Mikuła | Prosty język – czym jest i jak go stosować
Wojtek Biendzio | Podstawy AI w Marketingu. Jak zaoszczędzić dużo czasu i zwiększyć efektywność działań
Marcin Laskowski | Turbo w e-commerce. Automatyzacja marketingu na drodze biznesu online
Cezary Chwicewski | Sekrety kreatywności
- 13:30-13.50 PRZERWA
- 13:50-15:20 II SESJA WARSZTATOWA
Paweł Jankowski | Masz już konto Google Ads i nie wiesz, co dalej? Analityka, panel reklamowy i poprawna konfiguracja Google Ads
Zonia i Pioter Jurkowscy / Gdzie Bądź | Jak współpracować z twórcą cyfrowym
Mariusz Kapusta | Zarządzanie projektami marketingowymi – jak pogodzić zmienność, kreatywność i agresywne deadline'y bez wpadania w chaos
Adam Dzieszuta | Wartościowy content video – czyli dlaczego zaangażowanie odbiorcy jest ważniejsze od idealnego kadru
Co: Konferencja e-marketingowa EastMedia
Cena: 349 zł brutto
Kiedy: 20 listopada 2024, godz. 9:00-15:20
Gdzie: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71, Białystok
Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny
Partnerzy: Bien Agencja, DIMAQ, TOBO.
Patronaty medialne: Nowy Marketing, Marketer+, Mam startup, E-commerce w praktyce, Portal Miejski BiałystokOnline
Zapisy i więcej informacji: https://eastmedia.com.pl/