Głównym celem spotkań jest promocja przedsiębiorczości internetowej wśród młodych ludzi. Na tym spotkaniu zyskasz styczność z wiedzą, której nie spotkasz nigdzie w sieci, wszystko dzięki luźnej formie przekazu, której efektem ma być przekazanie swoich doświadczeń z przeprowadzonych projektów internetowych.
Jeśli więc pracujesz w branży interaktywnej, prowadzisz swój startup to podczas EastCamp zdobędziesz solidną dawkę przydatnych informacji. W trakcie dzisiejszego spotkania w Białymstoku o płatnościach internetowych opowie Piotr Kiełcz z Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. O tym jak powinno wyglądać efektywne pisanie po ekranie, czyli jak w sieci pisać, by chcieli nas czytać zdradzi Piotr Gardocki z BBDO (Warszawa), natomiast Paweł Stempniak z agencji Ciszewski PR wystąpi z prezentacją Trends to watch, czyli jak nowe media zmieniają rynek PR i marketingu. Na koniec kilka słów o tym jak to jest z dużymi klientami wygłosi Kamil Kiryluk z ePro
Spotkanie rozpocznie się o godz. 18. Chętni proszeni są o rejestrację przez stronę:
EastCamp 2011. Obowiązuje kolejność zgłoszeń, liczba miejsc ograniczona.