- Poprzednie spotkanie zgromadziło 85 uczestników, co stawia nas w czołówce polskich barcampów. Pierwszego dnia zapisów na spotkanie sierpniowe rozdaliśmy aż połowę wejściówek potwierdzając w ten sposób ogromne zainteresowanie spotkaniami - powiedział Grzegorz Kiersznowski z EeastCamp Białystok. Dyskusje wśród uczestników toczą się jeszcze przez długi czas po spotkaniu, na profilu: facebook.com/eastcamp
Podczas najbliższego spotkania 31 sierpnia, we środę w Małej Auli Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Łukasz Siemieniuk opowie dlaczego warto korzystać z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i jak osiągnąć sukces z pomocą aniołów biznesu. Temat ciekawy dla każdego, kto boi się ryzyka związanego z rejestracją firmy.
Adrianna Pawłowska zaprezentuje jak wyglądała praca pod okiem Rafała Agnieszczaka (właściciel m.in. Fotka.pl) w ramach Startup School i co z tego się zrodziło, a o tym jak skutecznie wystartować w biznesie internetowym, opowie też Michał Stypułkowski, właściciel dużej księgarni Selkar.pl. Natomiast o tym, jak skutecznie wykorzystać Adwords w kampanii marketingowej pokaże Rafał Skarżyński z agencji BlueRank. Na koniec Paweł Jarco (Los Brandos) pokaże jak wykorzystać nowoczesne formy komunikacji do stworzenia skutecznych kampanii społecznych w internecie.
Uczestnictwo jest bezpłatne, należy jednak dokonać rejestracji na stronie:
http://www.eastcamp.evenea.pl/ Ilość miejsc jest ograniczona.
Sponsorami spotkania jest Grupa Biznes Polska oraz Aurora Creation. Inicjatywę wspiera WSFiZ.