Biznes

Wróć

EastCamp - o branży internetowej w luźnej atmosferze

2011-08-19 00:00:00
31 sierpnia 2011 odbędzie się kolejne w sezonie nieformalne spotkanie branży internetowej EastCamp. Celem spotkań jest promowanie przedsiębiorczości internetowej oraz przekazywanie cennej wiedzy niedostępnej w typowych źródłach.
sxc.hu
- Poprzednie spotkanie zgromadziło 85 uczestników, co stawia nas w czołówce polskich barcampów. Pierwszego dnia zapisów na spotkanie sierpniowe rozdaliśmy aż połowę wejściówek potwierdzając w ten sposób ogromne zainteresowanie spotkaniami - powiedział Grzegorz Kiersznowski z EeastCamp Białystok. Dyskusje wśród uczestników toczą się jeszcze przez długi czas po spotkaniu, na profilu: facebook.com/eastcamp

Podczas najbliższego spotkania 31 sierpnia, we środę w Małej Auli Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania, Łukasz Siemieniuk opowie dlaczego warto korzystać z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i jak osiągnąć sukces z pomocą aniołów biznesu. Temat ciekawy dla każdego, kto boi się ryzyka związanego z rejestracją firmy.

Adrianna Pawłowska zaprezentuje jak wyglądała praca pod okiem Rafała Agnieszczaka (właściciel m.in. Fotka.pl) w ramach Startup School i co z tego się zrodziło, a o tym jak skutecznie wystartować w biznesie internetowym, opowie też Michał Stypułkowski, właściciel dużej księgarni Selkar.pl. Natomiast o tym, jak skutecznie wykorzystać Adwords w kampanii marketingowej pokaże Rafał Skarżyński z agencji BlueRank. Na koniec Paweł Jarco (Los Brandos) pokaże jak wykorzystać nowoczesne formy komunikacji do stworzenia skutecznych kampanii społecznych w internecie.

Uczestnictwo jest bezpłatne, należy jednak dokonać rejestracji na stronie: http://www.eastcamp.evenea.pl/ Ilość miejsc jest ograniczona.

Sponsorami spotkania jest Grupa Biznes Polska oraz Aurora Creation. Inicjatywę wspiera WSFiZ.
MAG