Podczas Dni Marketingu każdy uczestnik będzie miał szansę pogłębić swoją wiedzę z zakresu marketingu oraz wziąć udział w warsztatach i szkoleniach, dzięki którym zdobędzie nowe umiejętności i pobudzi kreatywność. Wydarzenie zostało zorganizowane z myślą przede wszystkim o młodych ludziach, którzy chcą w przyszłości świadomie budować własną markę.
Różnorodność prelekcji jest tak ogromna, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Pierwszego dnia głos zabierze Piotr Stroczkowski, który powie o klientach w sieci. We wtorek gwiazdy disco polo – Etna oraz Piękny i Boski Zbyszek Perkowski opowiedzą o marketingu w rytmie disco. Wytłumaczą, dlaczego reklama w branży muzycznej jest tak istotna. Tego samego dnia Sylwester Pilipczuk zdradzi uczestnikom tajemnicę zakupów.
Kolejnego dnia specjaliści wyjaśnią, czym jest reklama wirusowa, jaka nazwa może przyczynić się do sukcesu w biznesie i co to storytelling. Ostatnio dużo się mówi o startupach, dlatego tego typu szkolenia nie mogło zabraknąć podczas Dni Marketingu. We czwartek opowie o nich oraz o dobrych nawykach młodego przedsiębiorcy Katarzyna Stempniak.
Na koniec tygodnia organizatorzy postanowili skupić się na blogach i nowoczesnych technikach multimedialnych. Głos zabierze m.in. słynna blogerka Natalia Tur, pseudonim Nisha.
Dni Marketingu odbędą się w dniach 20-24 kwietnia na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku oraz w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Więcej informacji oraz zapisy:
Dni Marketingu
Patronat medialny
Portal Miejski BiałystokOnline