Social Media Czwartki to ogólnopolska inicjatywa zrzeszająca ludzi zainteresowanych mediami społecznościowymi, marketingiem oraz nowymi technologiami. W Białymstoku Czwartkowe Spotkania Social Media odbywają się od 2012 r. Podczas nich branżowe trendy oraz już sprawdzone, najciekawsze przykłady działań w SM omawiają goście z całej Polski. Event zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno osób związanych na co dzień z branżą kreatywną, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają z nią swoją przygodę.
Taka impreza odbędzie się już 16 marca w Białymstoku. Wszystkie zainteresowane osoby mogą wybrać się o godz. 19.00 do kawiarni Fama.
- Czwartki mają identyczną, integracyjną, edukacyjną formę. Zawsze przebiegają w luźnej, koleżeńskiej atmosferze. Wstęp jest darmowy. Każde spotkanie składa się z 2-3 wystąpień trwających po 15-20 minut. Tematy są bardzo różne, aczkolwiek cały czas krążą wokół mediów społecznościowych. Po zakończeniu oficjalnej części spotkania odbywa się część typowo integracyjna. Jest to szansa na zawarcie nowych znajomości, zadanie pytań występującym prelegentom, wymianę doświadczeń i długie rozmowy. Wiele z tych spotkań zaowocowało wspólnymi projektami, współpracą oraz wieloletnimi przyjaźniami - mówią organizatorzy.
16 marca w Famie wystąpią: Marcin Janczewski (DoktorTusz.pl), Stanisław Eysmont (Deloitte Digital), Hubert Tworkowski i Michał Wieczorek (Sotrender).
Poznaj szczegóły:
36. Białostocki Czwartek Social Media