To prawdziwa gratka dla osób, które interesują się tematyką social mediów, a i marketing jest im nieobcy. Zadowoleni będą też ludzie otwarci na nowe technologie. Już 19 kwietnia odbędzie się kolejny Białostocki Czwartek Social Media. Na scenie pojawią się osoby znane w branży.
Monika Kryzysowa Narzeczona Czaplicka to osoba z ponad 10-letnim doświadczeniem. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji, prowadzi także bloga. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Debiutancka książka Moniki pt. Zarządzanie kryzysem w social media doczekała się dodruku już po kilku miesiącach od premiery i zyskała miano bestsellera. Często występuje na wydarzeniach i konferencjach branżowych, gdzie bywa nagradzana jako najlepsza mówczyni. Wśród jej klientów są takie marki jak PZU czy Empik.
Kolejną prelegentką będzie Jagoda Prętnicka-Markiewicz. Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doświadczenie zdobywała w kilku agencjach reklamowych i public relations. Pracowała dla wielu znanych marek, takich jak np. Coca-Cola czy Microsoft. Oprócz tego odpowiadała za planowanie i realizowanie strategii komunikacyjnych. Za komunikację marketingową w SentiOne odpowiada od początku 2014 r. Dziś SentiOne jest dostępne w 26 państwach europejskich.
Podczas Białostockiego Czwartku Social Media nie zabraknie także męskiego akcentu - wystąpi Marcin Łukiańczyk. Od 2003 r. pracuje w branży e-commerce. Od 2012 r. tworzy najprężniej rozwijającą się porównywarkę cen e-booków w Polsce, w 2014 r. został umieszczony przez magazyn Brief na 14. pozycji w rankingu 50 kreatywnych w biznesie. Od 2013 r. zakochany w CrossFicie, który, jak twierdzi, pomaga pokonywać bariery nie tylko w życiu osobistym, ale również w biznesie.
Po prezentacjach organizatorzy zapraszają na afterparty. Będzie to okazja do porozmawiania i zapoznania się z ciekawymi ludźmi.
BiałystokOnline jest patronem medialnym imprezy.
Sprawdź:
37. Białostocki Czwartek Social Media