Biznes

Wróć

Chorten organizuje konkurs dla klientów. Do wygrania m.in. samochody i Termomixy

2021-10-09 15:23:23
W piątek (8.10) rusza loteria promocyjna w sklepach Chorten. Klienci mają szansę na wygranie wielu wartościowych nagród, w tym samochodów.
Chorten
Od piątku klienci Chortenu mogą brać udział w loterii konsumenckiej. Do wygrania są trzy Toyoty Aygo, Termomixy6 oraz 36 nagród pieniężnych w wysokości 1000 zł każda. Konkurs potrwa do końca tego roku. Chorten organizuje taką akcję już po raz piąty, wspierając tym samym sprzedaż 29 marek.

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy, że klient zrobi zakupy za minimum 25 zł kupując przynajmniej jeden produkt wybranej marki uczestniczącej w programie. W loterii biorą udział producenci napojów takich jak m.in. Coca-Cola, Pepsi, Tymbark, Black i Schweppes. Kategorię wędliniarską reprezentuje JBB, Duda i Sokołów. Nagrody można też zdobyć kupując wyroby mleczne Mlekovity, lody Koral, przetwory Pudliszki i Dawtona oraz przekąski Lay's i Lajkonik.

Premiowany jest również zakup słodyczy Milka i Wedel oraz przypraw Knorra i Kamisu. Powalczyć o samochód można też, jeśli na paragonie znajdują się iwa Żywiec, Tyskie, Kasztelan oraz Klemens. Drugą marką własną Chortenu w loterii jest Z Podlaskiej Spiżarni. W akcji są także mrożonki Hortexu i Renifera oraz gama produktów Lubella. Jeśli chodzi o chemię gospodarczą, tow akcji uczestniczą marki Bref oraz Domestos.

Chętni do udziału w konkursie muszą zarejestrować dowód zakupu (i zatrzymać do czasu losowania) na stronie www.loteriachorten.pl.

Łączna wartość nagród Chortenu wynosu 250 tys. zł.

- Klienci bardzo chętnie uczestniczyli w poprzednich edycjach naszych loterii. Liczymy, że teraz zainteresowanie też będzie duże. Zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, do odwiedzania ulubionych placówek, które są po sąsiedzku. Poprzez loterię wyróżniamy również sklepy, które najlepiej z nami współpracują - mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten.

Wszystkie sklepy biorące udział w loterii Grupy Chorten są oznaczone plakatami, a ich lista znajduje się na stronie internetowej przedsięwzięcia.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl