26 czerwca można będzie zasięgnąć biznesowej inspiracji podczas bezpłatnych warsztatów pt. E-mocjonalna marka. Podczas nich poruszone zostaną tematy dotyczące brandingu, a więc budowania własnej marki. Wiele się o tym mówi, jednak jak pokazuje praktyka – wciąż za mało i niezbyt skutecznie.
Dlatego podczas warsztatów uczestnicy dostaną konkretne wskazówki dotyczące zarządzania firmą tak, by zaistniała w świadomości konsumentów jako marka.
W trakcie dwugodzinnego spotkania Gabriel Daniel Brzozowski – udziałowiec i prezes spółki z branży szkoleniowej, konsultingowej oraz marketingu i reklamy, autor książki Ja to Ty czy Ty to już ja zainspiruje uczestników do budowania silnej marki. Pokaże, jak można wykorzystać emocje w biznesie i sprzedaży. Udowodni, że nawet zwykłe postowanie na Facebooku bądź Instagramie może przynieść wymierne korzyści.
Warsztaty są darmowe, jednak trzeba się wcześniej zgłosić – limit miejsc ograniczony.
Szczegóły:
E-mocjonalna marka w zasięgu ręki
Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu.