ul. Wiatrakowa 3 lok. U2
Od lat wspieramy naszych klientów posiadaną wiedzą i doświadczeniem w zakresie następujących zagadnień:
KSIĘGI HANDLOWE
- Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
- Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach i dziennikach;
- Ewidencja środków trwałych - amortyzacja;
- Sporządzanie zestawień obrotów i sald;
- Sporządzanie bilansu i sprawozdania na koniec roku obrachunkowego, w/g życzenia miesięcznie;
- Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty);
- Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego i rachunkowości;
PODATKOWA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
- Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
- Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów;
- Ewidencja środków trwałych - amortyzacja;
- Ewidencja wyposażenia;
- Dokumenty rejestrujące firmę w Urzędzie Skarbowym (NIP, Oświadczenie o wyborze formy opodatkowania);
- Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty);
- Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego;
- Roczne rozliczenia podatku dochodowego;
RYCZAŁT EWIDENCJONOWANY
- Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
- Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych;
- Ewidencja wykazu środków trwałych;
- Wyliczenia należnego podatku za miesiące rozliczeniowe;
- Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty);
- Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego;
- Roczne rozliczenia podatku dochodowego;
EWIDENCJA VAT
- Dokumenty rejestrujące firmę w Urzędzie Skarbowym;
- Weryfikacja pod względem rachunkowym dokumentów księgowych;
- Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w Rejestrze Zakupów i Sprzedaży;
- Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT-7 i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;
- Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy, dowody wpłaty);
- Wyjaśnienia dla zainteresowanych dotyczące poprawności sporządzania dokumentacji rachunkowej wg przepisów prawa podatkowego;
OBSŁUGA KADROWO - PŁACOWA
- Prowadzenie ewidencji pracowników (kartoteka wynagrodzeń, kartoteka podatkowa, kartoteka zasiłkowa, kartoteka urlopowa);
- Na życzenie sporządzanie dokumentów podstawowych (umowa o pracę, umowa-zlecenie, wypowiedzenia umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o wynagrodzeniu);
- Sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji o wynagrodzeniach i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego oraz dla pracowników;
- Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy podatków od wynagrodzeń);
- Sporządzanie dokumentów rejestrujących firmę i pracowników w ZUS;
- Sporządzanie deklaracji i raportów (DRA, RNA, RCX, RSA, RZA) oraz przekazywanie ich do poszczególnych oddziałów ZUS za potwierdzeniem bądź drogą elektroniczną - czynności wykonywane są przy użyciu oprogramowania Płatnik i Płatnik - Przekaz Elektroniczny;
- Sporządzanie dokumentów płatniczych (przelewy składek);
- Sporządzanie zaświadczeń pracodawcy o wysokości wynagrodzeń dla celów ustalenia zasiłków (chorobowego, macierzyńskiego, wychowawczego);
- Sporządzanie informacji RMUA dla wszystkich pracowników;
Serdecznie zapraszamy
Zespół Biura Rachunkowego