Biznes

Wróć

Biedronka i TVN. To im ufamy najbardziej?

2013-06-16 00:00:00
Jakie marki darzymy największym zaufaniem? Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że Polacy ufają m.in. bankom PKO Bank Polski i Bank Zachodni WBK oraz sklepom Biedronka i Lidl. W kategorii Stacja telewizyna zwycięzcą został TVN.
AD
Wydawnictwo Reader’s Digest już po raz 13. przeprowadziło badanie European Trusted Brands, w którym zbadano, które marki z różnych branż cieszą się największym zaufaniem konsumentów w Europie. Polacy również wzięli udział w ankiecie.

Wyniki badania European Trusted Brands są podstawą do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła. Złote Godło to nagroda w kategorii ilościowej, w której wskazują Najbardziej Godną Zaufania Markę. Kryształowe Godła przyznawane są w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych w 5 kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność.

Okazuje się, że w kategorii Stacja telewizyjna najbardziej ufamy TVN, natomiast najbardziej cenimy TVN24.

Jeżeli chodzi o sklep spożywczy, Złote Godło otrzymała marka Biedronka. LIDL zaś wywalczył miano marki najlepszej pod kątem jakości, wizerunku itp.

W kategorii Bank nagrody otrzymały PKP BP oraz Bank Zachodni WBK.

Marki samochodów, które doceniamy najbardziej to Toyota i Audi.

W pozostałych kategoriach największym zaufaniem cieszą się m.in. marki: Rossmann, Colgate, Nivea, Dbam o Zdrowie, Koral, Allegro, Bosch.
Małgorzata Cichocka
24@bialystokonline.pl