Motoryzacja

Wróć

Białostocki salon z tytułem Dealera Roku

2020-10-14 15:34:50
SEAT przyznał tytuł Dealera Roku 2019. Prestiżowe wyróżnienie powędrowało do mieszczącego się w Białymstoku, przy ul. Elewatorskiej 39, autoryzowanego dealera SEAT Biacomex.
SEAT Biacomex
Stolica Podlasia posiada Dealera Roku

Białostocki salon Biacomex ma powody do radości. Marka SEAT wskazała go bowiem jako przykład do naśladowania dla innych tego typu placówek w całej Polsce, wręczając tytuł Dealera Roku SEAT 2019. Na przyznanie nagrody miały wpływ m.in. takie parametry, jak: jakość obsługi klienta i wyniki badań satysfakcji klientów, dynamika rozwoju, realizacja celów sprzedaży oraz wskaźniki serwisowe.

- Nagroda Dealera Roku przyznawana jest za całokształt działalności dealerskiej. SEAT ocenia naszą pracę w zakresie sprzedaży, serwisu oraz marketingu przez pryzmat jakości obsługi klienta, efektywności i profesjonalizmu działań. Jako Dealer Roku możemy się pochwalić najwyższymi wynikami w każdej z ocenianych kategorii. Przekłada się to na skuteczność sprzedaży oraz najwyższe oceny klientów, którzy do nas wracają, co jest dla nas najważniejsze - mówi Adrian Leszczyński, dyrektor zarządzający w SEAT Biacomex.

Strategia okazała się trafna

Co ciekawe, mieszcząca się w stolicy Podlasia firma, związana jest nie tylko z marką SEAT. Biacomex to także autoryzowany dealer amerykańskiej marki Ford. Ponadto pod jego skrzydłami znajdują się serwisy SEAT-a i Forda, jak też warsztat blacharsko-lakierniczy, Stacja Kontroli Pojazdów oraz salon aut używanych.

Wskoczenie na szczyt i zdobycie prestiżowej nagrody to nie tylko chwała i zaszczyt, ale też duża odpowiedzialność. Osoby pracujące w białostockim salonie SEAT-a są jednak przekonane, że uda się im pozostać w obecnym punkcie, choć jak wiadomo, utrzymanie miana najlepszego do najłatwiejszych zadań nie należy.

- Tytuł Dealera Roku ma dla nas wielką wartość. Potwierdza, że strategia, którą obraliśmy, jest właściwa, a pracownicy to specjaliści reprezentujący prokliencką postawę. Utrzymanie najwyższego poziomu jakości, aby kontakt klientów z nami był przyjemnym doświadczeniem, wymaga nieprzerwanej pracy, którą będziemy kontynuować - dodaje Adrian Leszczyński.
Rafał Żuk
rafal.zuk@bialystokonline.pl