Białostocka marka promuje kolekcję w Dubaju
Już 6 lutego rozpoczynają się targi The Bride Shows w Dubaju, podczas których białostocka marka Pigeon zaprezentuje swoją najnowszą kolekcję.
Pigeon
Białostocka marka Pigeon stworzyła najnowszą kolekcję piżam na sezon wiosna/lato 2019. Co więcej, po raz pierwszy zdecydowała się wprowadzić linię plus size, spójną z tą podstawową. Jest to odpowiedź na lukę, jaką marka zauważyła na bieliźniarskim rynku, gdy od dłuższego czasu dostawała od klientek zapytania o większe rozmiary.
Kolekcja będzie miała swą premierę na międzynarodowych targach The Bride Shows w Dubaju, które potrwają od 6 do 9 lutego. Zjawią się tam przedstawiciele firm z całego świata skupionych wokół tematyki ślubnej - od bielizny, biżuterii i perfum, przez suknie, kwiaty oraz dekoracje weselne. Nie zabraknie też pokazów mody, makijażu i kulinariów.
Targi co roku odwiedza ponad 20 tys. osób, więc to świetna okazja do zaprezentowania oferty białostockiej marki szerszej rzeszy odbiorców, a także szansa na zyskanie nowych kontaktów biznesowych. W najbliższym czasie Pigeon chce poszerzać swoją rozpoznawalność poza Polską.
Polskie klientki nową kolekcję kupią już w połowie tego miesiąca. Będą komplety piżam z krótkimi i długimi spodniami, koszule nocne oraz zwiewne szlafroki w jasnych, pastelowych barwach, z nadrukami w kropki, gwiazdki i z wykończeniami w formie falbanek, koronek, kokardek, guzików oraz pereł.
– Jak zwykle wykorzystaliśmy miłe w dotyku, wysokiej jakości materiały – mówi Anna Andruszkiewicz, przedstawicielka Pigeon. – Podstawą jest bawełna, wiskoza i satyna, które pozyskujemy od najlepszych producentów.
Materiały te gwarantują wygodę i komfort noszenia, nawet podczas wyższych temperatur.
Co ważne, do niektórych piżam klientki będą mogły dobrać specjalnie zaprojektowane kapcie.
W ofercie znajdą się także biustonosze, komplety bielizny, ubrania dla kobiet w ciąży, dresy, a nawet sukienki.
Ewa Reducha-Wiśniewolska
ewa.r@bialystokonline.pl