Białostocka franczyza wprowadza przełomowe rozwiązanie
Białostocka marka Multi Ice Group znana z takich marek, takich jak BuBu Tea, u Lodziarzy, Lody Bonano oraz Crazy Dog dynamicznie się rozwija. Teraz wprowadza przełomowe rozwiązanie dla franczyzobiorców.
Multi Ice Group
Firma Multi Ice Group od kilku lat jest znana na polskim rynku gastronomicznym. Cały czas otwiera nowe lokale swoich marek i wprowadza nowe innowacje. Obecnie nowatorski system wsparcia franczyzowego MULTI7. Jest to kompleksowe rozwiązanie, które powstało dzięki wieloletniemu doświadczeniu firmy. Jego celem jest zwiększenie rentowności oraz wpływ na rozwój punktów partnerskich.
- Zbudowaliśmy MULTI7 wsłuchując się w realne potrzeby naszych partnerów. Wiemy, że rozpoczęcie własnego biznesu to ogromne wyzwanie, dlatego stworzyliśmy narzędzia, które ułatwiają pierwsze kroki i wspierają długofalowy rozwój - wyjaśnia Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.
Jak informują pomysłodawcy systemu, opiera się ona na siedmiu filarach, które obejmują program szkoleń operacyjnych i szczegółową analizę lokalizacji. To z kolei znacznie zmniejsza ryzyko nietrafionej inwestycji. Franczyzobiorcy dostają także wsparcie marketingowe i dostęp do centralnego systemu zarządzania. To umożliwia im kontrolowanie bieżących wyników. Partnerzy Multi Ice Group będą też korzystać z nowoczesnej platformy analitycznej, która daje dostęp do danych w czasie rzeczywistym.
- To bezcenne narzędzie przy podejmowaniu decyzji biznesowych. Nasi franczyzobiorcy widzą dokładnie, co działa, a co wymaga korekty - podkreśla Charubin.
Jak informują przedstawiciele marki, system MULTI17 sprawdza się w praktyce. Podają też, że „średnie miesięczne przychody punktów partnerskich wahają się od 60 do 160 tysięcy złotych, przy czystym zysku sięgającym nawet 60 tysięcy złotych miesięcznie”. Z nowoczesnego systemu mogą korzystać zarówno obecni franczyzobiorcy, jak i nowi partnerzy.
Nowe działania są jednym z elementów szerszej strategii białostockiej marki. Muli Ice Group nie zamierza zwalniać tempa i w najbliższej przyszłości zakłada nie tylko rozwój mobilnych konceptów w mniejszych miejscowościach, ale też ekspansję w prestiżowych galeriach. Firma planuje także wdrożenie zupełnie nowych formatów gastronomicznych, w tym związanych z kuchnią turecką.
JK
24@bialystokonline.pl