Białostocka franczyza rośnie w siłę. Otwiera kolejny lokal za granicą, tym razem w Szwecji
Białostockie firmy coraz częściej udowadniają, że doskonale radzą sobie nie tylko w kraju, ale i poza nim. Wiodąca marka w segmencie niecukierni kontynuuje ekspansję na międzynarodowe rynki. Niebawem otworzy kolejny lokal, tym razem w Szwecji.
Fit Cake
Fit Cake może poszczycić się kolejnym, wielkim sukcesem. Od jakiegoś czasu franczyza z Białegostoku staje się znana nie tylko w Polsce, ale też na rynkach międzynarodowych. Lokale z szyldem tej marki już można spotkać na Malcie, w Hiszpanii, a także w Rumunii. Teraz lokal ma też pojawić się w Szwecji.
- Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z zainteresowania, jakie budzi nasza marka poza granicami Polski – mówi Rafał Kościuk, właściciel marki Fit Cake. - Nasza strategia opiera się na solidnych fundamentach partnerskiej współpracy oraz wsparciu naszych franczyzobiorców na każdym etapie rozwoju ich biznesu. W Szwecji udało się nam wynająć lokal z kilkudziesięcioletnią tradycją w przepięknej i urokliwej przestrzeni, co stanowi znakomitą okazję do kontynuacji misji marki - promowania zdrowego stylu życia poprzez pyszne, pozbawione cukru i glutenu wypieki.
Białostocka marka cieszy się ogromną popularnością, jednak mimo to nie spoczywa na laurach. Ciągle inwestuje w innowacyjne rozwiązania i stara się dostosowywać do potrzeb i oczekiwań konsumentów. A, że te są zmienne - nie trzeba nikomu mówić.
Fit Cake oferuje wyroby cukiernicze bez cukru, czy glutenu. W ofercie marki znajdziemy też wiele wegańskich. Marka skupia się nie tylko na smaku oferowanych produktów, ale i wartości odżywczej. Firma skupia się też na promowaniu zdrowych nawyków żywieniowych, udowadnia, że słodkości mogą być i smaczne, i zdrowe.
Nowy lokal Fit Cake w Szwecji to dowód na to, że na całym świecie konsumenci szukają produktów i dań, które są satysfakcjonujące i korzystne dla zdrowia zarazem.
- W dalszym ciągu rozwijamy naszą markę z pasją i zaangażowaniem, a otwarcie kolejnego lokalu za granicą to tylko początek naszych planów ekspansji. Jesteśmy podekscytowani możliwością dzielenia się naszymi wyjątkowymi produktami z jeszcze szerszym gronem miłośników zdrowego jedzenia. Wkrótce możemy oczekiwać kolejnych otwarć za granicą, co będzie kolejnym krokiem w realizacji naszej misji promowania zdrowych nawyków żywieniowych na całym świecie – podsumowuje Rafał Kościuk.
Redakcja
24@bialystokonline.pl