Biznes

Wróć

Białostocka franczyza nie zwalnia tempa. Otworzyła cztery nowe punkty

2025-03-10 12:49:42
Franczyza z Białegostoku idzie jak burza. Tylko w lutym otworzyła trzy kolejne lokale. W tym samym czasie prowadzi też szkolenia dla nowych przedsiębiorców.
Fit Cake
Sieć Fit Cake dynamicznie się rozwija. W minionym miesiącu pojawiły się aż cztery nowe lokale, które działają pod szyldem tej marki. Od kilku tygodni zdrowymi, bezcukrowymi deserami mogą cieszyć się mieszkańcy Raciborza, Skierniewic i Redy. Na początku marca nowy punkt otworzył się też w Piastowie. W lokalach oferowany jest bogaty asortyment bezcukrowych ciast, deserów i przekąsek.

Kolejni franczyzobiorcy już się szkolą

Fit Cake prowadzi też obecnie przygotowania kolejnych franczyzobiorców. W lutym szkolenia odbyły się w: Pile, Łodzi (Księży Młyn). Na ten miesiąc zaplanowano kolejne szkolenia franczyzowe w: Ząbkach, Szczecinie Północ, Jaworznie, Poznaniu Stare Miasto (lift wewnętrzny) + Swarzędz, Poznaniu (nowy lokal otwierany przez dotychczasowego franczyzobiorcę).

– Nasze doświadczenia pokazują, że Fit Cake idealnie odpowiada na potrzeby współczesnych klientów. Połączenie mobilności, przystępnych cen i zdrowej żywności okazało się strzałem w dziesiątkę. Cieszymy się, że możemy demokratyzować dostęp do zdrowej żywności – cieszy się Rafał Kościuk, właściciel marki. 

Jakie plany na przyszłość?

Jak informują przedstawiciele Fit Cake – marka ma w planach dalszą ekspansję nie tylko w kraju, ale i na rynkach zagranicznych. „Model biznesowy Fit Cake, oparty na innowacyjnych rozwiązaniach i efektywności kosztowej, przyciąga coraz więcej przedsiębiorców zainteresowanych inwestycją w perspektywiczny segment zdrowej żywności” – informują.

Fit Cake cały czas stara się te`poszerzać swoją ofertę, by móc oferować klientom coraz więcej produktów, które będą spełniać ich oczekiwania. Wciąż opracowywane są nowe receptury bezcukrowych deserów, które mają być połączeniem świetnego smaku i wysokiej wartości odżywczej.

– Naszym celem jest nie tylko zwiększanie liczby lokali, ale przede wszystkim budowanie świadomości konsumentów na temat zdrowego odżywiania. Chcemy pokazać, że zdrowe słodycze mogą być smaczne i dostępne dla każdego– podsumowuje Rafał Kościuk.
JK
24@bialystokonline.pl