Białostocka bielizna podbije Las Vegas
Białostocki producent bielizny wypływa na głębokie wody. Ma zamiar podbić Las Vegas.
Materiały prasowe
Bielizna Axami, która powstaje w naszym mieście, już wielokrotnie miała okazję gościć na światowych eventach modowych. Kobiety z całej Europy pokochały produkty białostockiej marki. Dlatego producent postanowił uderzyć w kolejny rynek zbytu.
W lutym, w Las Vegas, odbędą się targi Curve Expo. Będzie tam można zobaczyć bieliznę z całego świata - w tym z Białegostoku. Udział w tym wydarzeniu nie byłby możliwy, gdyby nie dofinansowanie z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które Axami otrzymało w ramach wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w promocji marek produktowych - Go to Brand.
Dzięki temu w dniach 12-14 lutego przyszłego roku projektowaną i szytą na Podlasiu bieliznę zobaczą tysiące ekspertów oraz gości z całego świata.
- Jesteśmy przekonani, że nasz udział w Curve Expo nie przejdzie bez echa. A to wszystko za sprawą premiery najnowszej kolekcji z linii luxury, do której szykujemy się już od dłuższego czasu - mówi Edyta Skutnicka, projektantka i właścicielka firmy. - Dofinansowanie, które otrzymaliśmy, z pewnością pozwoli rozwinąć nam skrzydła. Dzięki temu nasze produkty będą miały szansę zabłysnąć wśród innych znanych i cenionych marek – jak chociażby Chantelle, Aubade, Etam czy La Perla - dodaje.
Marka planuje pokazać się w Las Vegas nie tylko w lutym przyszłego roku, ale i w sierpniu. W 2019 r. białostocką bieliznę można będzie też zobaczyć w Paryżu podczas Salon International de la Lingerie oraz w Japonii.
- Już dziś pracujemy nad tym, by na każdą z tych okazji przygotować coś wyjątkowego. Póki co możemy zdradzić, że z pewnością będą to produkty o bogatej kolorystyce i ciekawym wzornictwie, co w połączeniu z dyskretnymi dodatkami pozwoli nam zachować charakterystyczną dla naszej marki ekskluzywność i elegancję – dodaje Skutnicka.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl