Białostocka agencja walczy o marketingowego Oscara. Potrzebne są głosy
Białostocka agencja SEM Sempai po raz kolejny walczy o nagrody. Tym razem o marketingowego Oscara. Potrzebne są jednak głosy internautów.
Materiały prasowe
Sempai z Białegostoku walczy o kolejne prestiżowe wyróżnienie. Potrzebne są jednak głosy internautów.
Agencja bierze udział w konkursie Ekomersy 2017. Jest to najważniejsza nagroda dla branży e-commerce w Polsce. W ten sposób wyróżnia się najlepsze firmy, produkty i usługi wspierające sprzedaż w sieci.
W tym roku przedsiębiorcy mają szansę już po raz szósty zdobyć symboliczną statuetkę z literą E. Sempai walczy o pierwsze miejsce w kategorii Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży, w której liczą się wzrosty konwersji wypracowywane dla klientów.
Zanim jednak białostocka agencja przejdzie do kolejnego etapu, musi zdobyć jak największą liczbę głosów. Później komisja oceni zgłoszoną przez nią kampanię.
- Ponad 90% sesji z wyszukiwarki Google więcej niż w poprzednim roku, wzrost liczby transakcji i przychodów o 60% rok do roku - to rezultaty naszych działań dla serwisu Cocolita.pl, w których postawiliśmy na synergię 3 kanałów generowania ruchu: SEO, PPC oraz Content Marketingu. Kluczem w naszej strategii było bieżące analizowanie skuteczności poszczególnych działań i umiejętne szafowanie budżetem w obrębie tych kanałów, aby uzyskać wyniki o kilkadziesiąt procent lepsze od tych uzyskanych rok wcześniej - mówi krótko o kampanii CEO Sempai Sebastian Suma.
Agencja z naszego miasta ma realne szanse na zwycięstwo. Rok temu udało jej się zająć 1. miejsce i zdobyć tytuł Najlepszej Agencji Generującej Sprzedaż.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 29 listopada bieżącego roku podczas Gali Ekomersy w Warszawie.
Głosy można oddawać na stronie Ekomersy 2017.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl