Biznes

Wróć

Białostocka agencja e-marketingowa zajęła 2. miejsce w ogólnoświatowym konkursie Google

2016-05-12 14:31:08
Sempai jest certyfikowanym partnerem Google. Należy do programu Google Partners, który zrzesza agencje dysponujące wiedzą ekspercką w realizacji kampanii AdWords.
packshotstudio.com
Agencja Sempai, zajmująca się e-marketingiem, niedawno obchodziła swoje 10. urodziny. Oferuje działania z zakresu performance marketingu, w szczególności SEO/SEM, czyli pozycjonowanie stron, optymalizacja i audyt stron oraz kampanie AdWords.

Białostocki oddział firmy wystartował w ogólnoświatowym konkursie Ready to Rock organizowanym przez Google. Zwycięzcami zostały agencje osiągające największą dynamikę wzrostu w drugim kwartale 2015 r.

Jako jedna ze 150 agencji SEM z 30 krajów Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki białostocka agencja w ramach wyróżnienia została zaproszona na prestiżową galę wręczenia nagród, która odbędzie się w Berlinie.

- Na całym świecie Google posiada ponad 4 tysiące partnerów wyspecjalizowanych w prowadzeniu kampanii marketingowych AdWords. Tym bardziej jest to dla nas duże wyróżnienie znaleźć się w niewielkim gronie topowych Agencji SEM nie tylko w Polsce, ale i Europie - mówi Sebastian Suma, CEO Sempai.

Należy wspomnieć, że białostoczanie uczestniczyli już w programie wsparcia dla szybko rozwijających się agencji SEM – Google Partners Rising Stars, gdzie w finale znalazło się 9 podmiotów z całej Polski.

- Do tej pory Agencje otrzymywały duże wsparcie od Google na poziomie produktowym i sprzedażowym, program Rising Stars był przeznaczony przede wszystkim dla kadry zarządzającej, aby pomóc firmom w dalszym szybkim rozwoju firm - dodaje Sebastian Suma.

Poza Białymstokiem firma Sempai posiada również oddziały w Krakowie i Częstochowie.
Radosław Malinowski
radoslaw.malinowski@bialystokonline.pl