Barter chce zwiększyć sprzedaż. Do 200 tys. ton rocznie
Białostocki Barter chce zwiększyć sprzedaż swoich pakowanych produktów - do 200 ton rocznie. M.in. w tym celu do 500 wzrośnie w tym roku liczba składów opałowych spółki w sieci U Górnika. Firma prowadzi też rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.
materiały prasowe
Barter docelowo zamierza sprzedawać ok. 200 tys. ton konfekcjonowanych produktów rocznie. Między innymi w tym celu w ubiegłym roku białostocka spółka uruchomiła pierwszy punkt we franczyzowej sieci U Górnika. Obecnie Barter ma już ponad 350 składów, a ich liczba do końca roku ma wzrosnąć do 500.
- U Górnika to największa w Polsce sieć wyspecjalizowanych punktów, zajmujących się sprzedażą opału dla klientów detalicznych – mówi Grzegorz Dworakowski, dyrektor ds. rozwoju rynku towarów konfekcjonowanych Barter.
Ale białostocka spółka chce dotrzeć do detalistów nie tylko poprzez składy opałowe, ale także za pośrednictwem detalicznych sieci handlowych.
- Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat współpracy z największą w Polsce siecią sklepów dyskontowych – dodaje Grzegorz Dworakowski.
Aby zwiększyć sprzedaż, Barter zamierza również rozszerzyć współpracę z polskimi kopalniami.
- Wychodzimy na przeciw rynkowym trendom – mówi prezes Barter, Bogdan Rogaski. – Do tej pory współpracowaliśmy z dwiema kopalniami z Górnego Śląska, a obecnie negocjujemy z kolejnymi dwiema.
Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl