Biznes

Wróć

Bangkok, Dubaj czy Chicago. Podlaska firma podbija świat

2017-11-24 09:14:35
Producent z Białegostoku ma pełne ręce roboty. Ostatnio odwiedził targi w różnych zakątkach świata. Wszystko po to, by wypromować markę i zdobyć nowych klientów zza granicy.
Materiały prasowe
Pozyskiwanie nowych klientów na całym świecie

Promotech z Białegostoku pod koniec roku uczestniczył w licznych targach na całym świecie. W pierwszej połowie listopada brał udział w Blechexpo w Stuttgarcie. Pokazał tam prawie całą ofertę narzędzi elektromagnetycznych. Uczestników imprezy szczególnie interesowały systemy do mechanizacji procesów spawania.

- Deficyt wysokokwalifikowanych spawaczy w UE pogłębia się i producenci konstrukcji stalowych szukają ciągle nowych rozwiązań umożliwiających zwiększenie produktywności i jakości spawania – wyjaśnia Bohdan Zaleski, współwłaściciel i wiceprezes ds. handlu spółki. – Te lokalne targi można zaliczyć do zdecydowanie udanych, choćby z uwagi na znaczenie naszego wizerunku na rynku niemieckim - dodaje.

W tym samym miesiącu Promotech udał się do Chicago na targi FabTech. Obecność podlaskiej marki okazała się strzałem w dziesiątkę. Firmie już udało się zdobyć wstępne deklaracje zwiększonych zamówień.

- Duże zainteresowanie naszymi wiertarkami, ukosowarkami i wózkami spawalniczymi w USA pozwala nam mieć nadzieję na znaczny wzrost sprzedaży na tym rynku i wejście do sieci sprzedaży, która obejmie całą Amerykę Północną, łącznie z Meksykiem i Kanadą – wyjaśnia Marek Siergiej, prezes Promotechu.

Firma chce podbić m.in. Azję

Pod koniec listopada producent zawitał także do Bangkoku. To ważny rynek dla firmy, bowiem od lata zabiega o dobre kontakty handlowe z Azją.

To nie koniec promowania marki w świecie. Ostatnio przedstawiciele Promotechu byli też w Dubaju, gdzie mieli okazję poznać i zaprezentować się klientom ze wszystkich krajów arabskich raz z Indii, Pakistanu czy Indonezji.

- Targi SteelFab w Emiratach bardzo pomogły nam w budowie sieci handlowej, a teraz - dzięki naszej bezpośredniej obecności - powinniśmy być jeszcze ciekawszym partnerem dla wielu firm z regionu – tłumaczy Zaleski.

Zdaniem firmy tak intensywna promocja na świecie pomoże jej w jeszcze lepszym i szybszym rozwoju w kolejnych latach.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl