80% sklepów internetowych nie przetrwało dwóch lat. Trzeba się doszkalać
Czwarta edycja Wschodniego Forum E-Biznesu cieszyła się dużą popularnością. Na tematy związane z branżą e-commerce rozmawiało ponad 400 użytkowników.
Materiały prasowe
Tegoroczna, czwarta już edycja Wschodniego Kongresu E-biznesu East Biz, zorganizowana 13 i 14 października okazała się wielkim sukcesem. Udział w wydarzeniu wzięło ponad 400 osób związanych z branżą.
Podczas imprezy zorganizowano 18 merytorycznych wykładów i 5 praktycznych warsztatów. Uczestnicy mieli też okazję do integracji i networkingu podczas afterparty. Była to szansa na nawiązanie ciekawych znajomości i wymianę poglądów.
EastBiz był podzielony na dwie części - akademicką i biznesową. Podczas pierwszej można było dowiedzieć się więcej na temat skutecznego marketingu w wyszukiwarkach internetowych i poznać zasady performance marketingu oraz narzędzia do budowania efektywnych modeli biznesowych.
Drugą część rozpoczął prezydent miasta - Tadeusz Truskolaski. Poinformował, że aż 80 % nowo powstałych sklepów internetowych nie przetrwało dwóch lat. A jest o co walczyć, bowiem polski rynek e-commerce jest warty 38 mld zł.
W trakcie imprezy odbyły się też warsztaty dotyczące m.in. kampanii reklamowych na Facebooku przy wykorzystaniu zaawansowanych możliwości dotarcia do użytkownika.
Z kolei certyfikowany Trener Google, Maciej Lewiński, szkolił z narzędzia Google Analitics. Prelegenci mówili też o sztucznej inteligencji sprzedaży, coversational design, marketplace czy budowaniu marki z globalnym potencjałem. Poruszanych tematów było całe mnóstwo, a o tym, że były ciekawe, świadczą sale pełne uczestników.
Portal BiałystokOnline patronował wydarzeniu.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl