Biznes

Wróć

52. Białostocki Czwartek Social Media – co przygotowano tym razem?

2019-01-15 10:31:31
Zbliża się kolejny Białostocki Czwartek Social Media. Jak zawsze wydarzenie cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców miasta.
pixabay.com
W czwartek (17.01) odbędzie się kolejny – 52. już - Białostocki Czwartek Social Media. Są to spotkania dla osób chcących dowiedzieć się więcej o szeroko pojętych mediach. Udział w nich biorą m.in. freelancerzy, specjaliści PR, pracownicy agencji social media, startupowcy czy wszyscy zainteresowani tą tematyką. To szansa na zdobycie nowej, bardzo użytecznej we współczesnych czasach wiedzy oraz nawiązanie nowych znajomości i przyjaźni.

Podczas najbliższego spotkania głos zabierze m.in. Artur Roguski, który związany jest z mediami społecznościowymi od 2010 r. Doświadczenie zdobywał w agencji agencji Ogilvy Interactive później był dyrektorem ds. mediów internetowych w magazynie branżowym Brief. Był też product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki VIVA, Wizaż.pl i Party). Aktualnie zajmuje się digital PR w dfusion communication. Wykłada też na studiach podyplomowych na Politechnice Białostockiej. Podczas najbliższego Czwartku przygotuje temat Uwodzenie w social sellingu. Na przykładach poda też 2 najważniejsze narzędzia wykorzystywane w social sellingu.

Głos zabiorą także Kasia Perek i Justyna Łuczaj – właścicielki sklepu internetowego Pom-Pom. Na pomysł wspólnego biznesu wpadły podczas picia kawy i narzekająnia na swoje etaty. Następstwem tego jest sklep z gadżetami dziecięcymi własnej produkcji. Uczestnikom Czwartku Social Media opowiedzą co się robi podczas wszystkich zarwanych nocy, poświęconych na zakładanie własnego sklepu internetowego.

Jak zawsze będzie mnóstwo czasu na zadawanie pytań i indywidualne rozmowy z uczestnikami oraz prowadzącymi spotkanie.

Zobacz też: 52. Białostocki Czwartek Social Media

Portal BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl