Katalog Firm i Instytucji Wróć

Agencja PR Masz - Media - budowanie wizerunku, współpraca z mediami

ul. Waszyngtona 18/213

15-269 Białystok

tel.693 400 464

www.maszmedia.pl
marzenna.szwaczko@maszmedia.pl
Czynne: PN - PT: 8.00 - 17.00, SOB: 9.00 - 16.00, spotkania umawiane telefonicznie
Karty płatnicze: Nie

Mapa
Opis:

Firma bez wizerunku jest jak człowiek bez charakteru

MASZ- MEDIA jest dynamiczną, ogólnopolską agencją PR, świadczącą usługi w zakresie kreowania wizerunku firm, instytucji i osób.

Nasza specjalność to media relations, czyli kształtowanie pozytywnego wizerunku klienta za pośrednictwem środków masowego przekazu. Znamy siłę mediów oraz ich wpływ na otoczenie, bo sami jesteśmy dziennikarzami. Z praktyki wiemy, że obiektywny artykuł prasowy, bardziej niż reklama jest w stanie uwiarygodnić w oczach czytelnika Twoją firmę i obudzić pozytywne emocje. Wiemy, co czytają i chcą czytać Twoi odbiorcy i wiemy, jak do nich dotrzeć. Proponujemy dobrą i wiarygodną komunikację, której podstawą są wysokiej jakości informacje i dobre relacje z mediami.

Umiemy też pomóc w szczególnej sytuacji, jaką jest kryzys wizerunkowy; w specyficznym trybie i przy użyciu specyficznych narzędzi. Jesteśmy skuteczni i konkurencyjni cenowo.

O nas

Agencja została założona w 2006 r. przez Idę Marzennę Szwaczko, absolwentkę Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Właścicielka ma na koncie kilkanaście lat pracy w mediach na stanowisku dziennikarza ekonomicznego i redaktora (Gazeta Wyborcza) oraz kierownika działu gospodarczego (Kurier Poranny).

Jest czterokrotną laureatką prestiżowej ogólnopolskiej nagrody Ostre Pióro przyznawanej dziennikarzom ekonomicznym przez Business Centre Club.

Nasi współpracownicy i partnerzy to wykwalifikowani szkoleniowcy, specjaliści ds. marketingu i reklamy, dziennikarze, fotoreporterzy.

Nasze atuty to:

  • dobre kontakty z dziennikarzami i wydawcami z mediów regionalnych, ogólnopolskich i krajowych
  • doskonała umiejętność redagowania rzetelnej i przekonywującej informacji na tematy, które klient chce upublicznić
  • znajomość realiów redakcyjnych - umiejętność doradzania w kontaktach z mediami, odpowiedniego reagowania na doniesienia medialne itp.
  • efektywna współpraca z prasą branżową - zarówno w kontekście promocji produktu, budowania marki, jak i pozycji firmy w branży
  • doświadczenie i konkretne osiągnięcia w skutecznym zarządzaniu sytuacją kryzysową w firmie
  • doświadczenie marketingowe
  • obiektywizm - umiejętność spojrzenia na firmę z zewnątrz
  • konkurencyjność cenowa

Oferta:

Naszą ofertę szyjemy na miarę potrzeb klientów z różnych branż. Proponujemy skuteczne działania z zakresu:

1. Media relations:

  • reprezentowanie klienta wobec mediów oraz stałe kontakty z dziennikarzami - funkcja rzecznika prasowego
  • kreowanie publikacji prasowych, audycji w radio i telewizji
  • doradztwo i szkolenia z zakresu media relations
  • opracowywanie materiałów dla mediów
  • dystrybucja materiałów prasowych
  • przygotowywanie wywiadów indywidualnych, konferencji prasowych, spotkań prasowych - formalnych i nieformalnych
  • reagowanie na publikacje w mediach (pisanie sprostowań i odpowiedzi)
  • monitoring wybranych mediów

2. Investor relations - debiut giełdowy

3. Internet public relations

  • działania public relations w Internecie i na polach styczności z tradycyjnymi obszarami komunikacji; internetowe media relations

4. PR produktowy:

  • organizacja kampanii reklamowych
  • kształtowanie medialnego wizerunku produktu
  • stała komunikacja na temat oferty produktowej
  • wsparcie kampanii reklamowych działaniami PR
  • produktowe konferencje prasowe

5. PR kryzysowy - komunikacja w szczególnym stanie, jakim jest kryzys wizerunkowy

  • doradztwo w zakresie rozwiązania sytuacji kryzysowej
  • strategia zarządzania informacją w kryzysie
  • procedury komunikacyjne w kryzysie

6. Organizacja Eventów

7. Szkolenia

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

 

Agencja PR Masz - Media - budowanie wizerunku, współpraca z mediami
Agencja PR Masz - Media - budowanie wizerunku, współpraca z mediami